دو ستاره دست نیافتنی در لیست مظلومی

به گزارش افکارخبر پس از اینکه جدایی کرار جاسم از استقلال قطعی شد سرمربی استقلال قصد دارد بازیکنی را به جای این هافبک عراقی به خدمت بگیرد. لیست استقلال چندان جای مانور ندارد مگر در همینگونه مواردی که بازیکنی جدا شود که جدایی کرار جاسم فرصتی را در اختیار استقلال قرار داده تا بازیکنی را به خدمت بگیرد.

در همین راستا مظلومی نام 2 بازیکن را به هیات مدیره داده است. اگر به مصاحبه روزهای اخیر مظلومی نیز توجه داشته باشیم به این نتیجه می‌رسیم که او برای آوردن جانشینی به جای کرار برنامه‌هایی دارد.

 البته مظلومی از انتخاب قطعی جایگزین کرار صحبت کرده که اینگونه نیست و هنوز بازیکنی به طور رسمی جای کرار را نگرفته است. مظلومی تنها نام 2 بازیکن را به هیات مدیره داده است و اگر هیات مدیره موفق به جذب یکی از آنها هم شود استقلال به توفیق بزرگی رسیده است. نام بختیار رحمانی و داریوش شجاعیان در لیست خریدهای استقلال مشاهده می‌شود.

بازیکنانی که شاید برای جذب آنها مشکلاتی باشد. بختیار رحمانی را تراکتورسازی دودستی چسبیده است و بعید به نظر می‌رسد که باشگاه تبریزی به راحتی اجازه خروج او را بدهد. گرچه رحمانی به پایان دوران سربازی‌اش نزدیک می‌شود و نیم فصل می‌تواند از تراکتورسازی جدا شود اما جذب این بازیکن مستلزم رایزنی‌های بسیار با باشگاه تبریزی است. تراکتور تا امروز نتایج خوبی نگرفته و حتی برای تقویت خود به دنبال بازگرداندن ادینیو است. باشگاهی که می‌خواهد در نیم فصل خودش را تقویت کند خیلی بعید است که به راحتی با جدایی یکی از بهترین‌های فوتبال ایران در سال‌های اخیر موافقت کند. استقلال اگر واقعا بختیار را می‌خواهد باید بازیکنی را به این باشگاه بدهد و به صورت معاوضه این بازیکن را جذب کند وگرنه پروژه‌اش به بن‌بست خواهد خورد. درباره داریوش شجاعیان هم اخبار مشابهی به گوش می‌رسد.

این بازیکن هم به شدت مورد توجه فراز کمالوند است و سرمربی گسترش در آخرین مصاحبه خود صراحتا اعلام کرد که با جدایی او موافق نیست و این بازیکن را می‌خواهد. حال چطور استقلالی‌ها اصرار دارند شجاعیان را به خدمت بگیرند شاید به رایزنی‌هایی مربوط می‌شود که در خفا با وی شده است. احتمالا شجاعیان که از وضعیت خود در گسترش راضی نیست به استقلالی‌ها اعلام کرده می‌خواهد از تیمش جدا شود اما باشگاه او مایل به این جدایی نیست که این وضعیت کار جذب شجاعیان را سخت می‌کند. با این حال باید صبر کرد و دید در بازه نقل و انتقالات نیم فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا باشگاه استقلال توان مذاکره و پیش بردن اهداف خود برای جذب این بازیکن را دارد یا خیر؟! شاید لازم باشد برای جذب شجاعیان نیز بازیکنی به گسترش فولاد داده شود تا آنها با جدایی بازیکن تاثیرگذار خود موافقت کنند.