اشتباه هیات فوتبال در خصوص پرونده شکایت از استقلال+تصاویر

به گزارش افکارخبر، هیات فوتبال استان تهران در تاریخ 30 آبان ماه سال جاری طی نامه‌ای به باشگاه استقلال در خصوص شکایت یک بازیکن اعلام کرد که نماینده این باشگاه باید در تاریخ سه شنبه 10 آذرماه 94 یعنی امروز ساعت 18 در محل کمیته انضباطی این هیات حضور پیدا کند. در نامه کتبی به باشگاه استقلال آمده است که عدم حضور نماینده آن باشگاه مانع از صدور رای نخواهد بود. اما اتفاق عجیب پیرامون این پرونده اینجاست که کمیته انضباطی هیات فوتبال در تاریخ 4 آذرماه یعنی 6 روز پیش رای خود را در مورد این پرونده صادر کرده است! و حتی رای صادره به باشگاه استقلال ارسال شده است.

در نامه دوم آمده با توجه به شکایت از باشگاه استقلال کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران ضمن دعوت از طرفین به لحاظ عدم حضور نماینده باشگاه مذکور و با بررسی اسناد و مدارک حکم صادره را به شرح زیر اعلام می‌نماید نکته جالب اینجاست در حالی که قرار بود جلسه کمیته انضباطی بازیکن شاکی از باشگاه استقلال و نماینده این باشگاه راس ساعت 18 امروز در هیات فوتبال برگزار شود این هیات در تاریخ چهارم آذرماه حکم را صادر و آن را به باشگاه نیز ابلاغ کرده است. نکته جالب تر اینجا است که در نامه دوم آمده رای صادره یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌باشد.

سوال اینجاست که چطور هیات فوتبال استان تهران دعوتنامه‌ای را به تاریخ امروز به باشگاه استقلال ارسال می‌کند و در حالی که طرفین باید در این نشست از خود دفاع کنند اما حکم این پرونده 6 روز قبل اعلام شده است!

نامه اول

نامه دوم