به گزارش افکارخبر، فرید بهزادی‌کریمی در خصوص موضوع غیر قانونی بودن انتقالش از تیم تراکتور‌سازی به صبای‌ قم که از سوی مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان مطرح شده است، گفت: این موضوع از نظر من تمام شده است و حتی خود مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان هم می‌دانستند که این انتقال کاملا قانونی بوده اما فقط خواستند با اعتراض‌شان تیری در تاریکی انداخته باشند.

وی با ابراز رضایت از اوضاع تیم صبا و عملکردش در بازی این تیم مقابل سیاه‌جامگان یادآور شد: با توجه به تعهدی که به  صبا داشتم به این تیم برگشتم و خوشحالم که این تیم شرایط خیلی خوبی دارد و امیدوارم بتوانم مهره موثری برای تیمم باشم.

هافبک صبا در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود تمایلی نداشت در تیم تبریزی بماند، تصریح کرد: بحث این حرف‌ها نیست. من با باشگاه صبا قرارداد داشتم و قانون می‌گفت که باید به این تیم برگردم.

بهزادی کریمی درباره عدم نتیجه‌گیری تراکتور‌سازی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات عمده‌ای که در تیم تراکتورسازی نسبت به فصل پیش اتفاق افتاد پیش‌بینی می‌شد که تیم نتواند در نیم فصل اول آن کیفیت فصل قبل خود را داشته باشد. از طرفی به نظر من باشگاه آن طور که باید از تیم حمایت نکرد و این مسئله در عدم نتیجه‌گیری تیم تاثیرگذار بود.

وی در خصوص نتایج خوب صبا گفت: در تیم صبا با حضور علی دایی شرایط خوبی وجود دارد و بهتر از قبل شده است. مهم‌ترین مسئله یکدلی و اتحاد بین بازیکنان است که باعث شده همه برای موفقیت تیم با تمام وجودشان بجنگند. ضمن اینکه بازیکنان صبا بی‌ادعا و یکدست هستند و امیدوارم بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول رقابت‌ها بهبود ببخشیم.

هافبک صبا در پاسخ به این سؤال که آیا در تیم تراکتورسازی اتحاد و یکدلی وجود نداشت، اظهار داشت: خیلی دوست ندارم درباره تراکتورسازی صحبت کنم. من یک فصل خیلی خوب را همراه با این تیم در فصل گذشته سپری کردم و اعتقادم این است در آن فصل شرایط از هر نظر مخصوصا نظم تیمی بهتر از این فصل بود. شاید با گذشت زمان اتحاد و یکدلی در تیم تراکتورسازی بیشتر شود از این جهت که اکثر نفرات این تیم در این فصل راهی تبریز شدند.

بهزادی کریمی در خصوص اینکه علی دایی در تیمش به دنبال یک گوش چپ و راست کلاسیک بوده و او مهره گمشده‌ای این مربی بود، عنوان کرد: من به صبا برگشته‌ام که برای موفقیت تیمم تلاش کنم و امیدوارم بتوانم خواسته‌های دایی را برآورده کنم.