به گزارش افکارخبر، مسعود عنایت در مورد شکایت از علی حنطه سرمربی استقلال اهواز گفت: داور در دیدار استقلال اهواز و فولاد به سود تیم حنطه مرتکب اشتباه شد و باید بازیکن تیم استقلال اهواز را بعد از خطای پنالتی اخراج می‌کرد. با این حال شنیدم که قصد داشتند که در بیرون از ورزشگاه نیز رضا کرمانشاهی داور مسابقه را کتک بزنند.

رئیس دپارتمان داوری در مورد آرام شدن فضای داوری کشور گفت: بله خوشبختانه فضا آرام شده و با این حال گاهی اوقات می‌بینیم که یکباره اتفاقی پیش می‌آید و مشکلاتی ایجاد می‌شود.

عنایت درمورد حق الزحمه داوران در لیگ برتر گفت: حق الزحمه داوران نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه به موقع هم پرداخت نمی‌شود. فکر می‌کنم هر داور برای قضاوت در لیگ برتر 750 هزار تومان دستمزد بگیرد.

وی در مورد وضعیت اکرمی داوری که نتوانست تست الیت را با موفقیت بگذراند گفت: اکرمی به ما گفته به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمده نتوانسته تست را تا پایان بدهد و قرار است سال آینده دوباره در همین کلاس داوری شرکت کند و شانس دارد که دوباره داور الیت شود.

رئیس دپارتمان داوری در مورد حضور نماینده داوران در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در اسفند ماه گفت: من باید یکی از داوران را برای شرکت در این مجمع انتخاب کنم و برترین داور بین المللی را برای شرکت در این مجمع انتخاب خواهم کرد.

وی در مورد اینکه این داور علیرضا فغانی است، گفت: مشخص نیست ما برترین داوری که در مسابقات باشگاهی ایران خوب قضاوت کرده را انتخاب می‌کنم و داوری را به عنوان نماینده داوران انتخاب خواهیم کرد که جامعه داوری قبولش داشته باشند.