به گزارش افکارخبر، محسن مسلمان درباره دیدار پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار کرد: ما بازی خوبی را در نیمه اول به نمایش گذاشتیم و شاید بتوان گفت نفتی‌ها در نیمه نخست هیچ حرفی برای گفتن نداشتند اما فقط توانستیم یک گل بزنیم و با همین یک گل به رختکن رفتیم.

 

وی افزود: در نیمه دوم شرایط کمی متفاوت بود زیرا نفت برای جبران نتیجه به زمین مسابقه آمده بود. با این حال ما باز هم فرصت گلزنی روی دروازه آن‌ها خلق کردیم و بارها و بارها می‌توانستیم دروازه این تیم را باز کنیم. فکر می‌کنم نفتی‌ها روی تک موقعیتی که در اختیارشان بود دروازه‌ ما را باز کردند و این گل روی یک سهل‌انگاری به ثمر رسید. اگر کمی حواس‌مان را جمع می‌کردیم این گل را دریافت نمی ‌کردیم و الان سه امتیاز بازی در اختیار ما بود.

 

مسلمان خاطرنشان کرد: همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را برای تیم پرسپولیس داشته باشم. من در بازی مقابل نفت هم تمام تلاشم را انجام دادم تا برای تیمم مثمرثمر باشم. فکر می‌کنم کل تیم در مجموع خوب بازی کرد و فقط روی بدشانسی نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم.

 

او درباره تقابلش با پیام صادقیان هم گفت: من و پیام با هم دوست هستیم و هیچ تقابلی با هم نداشتیم. او برای موفقیت تیم خودش تلاش می‌کرد و من تمام تمرکزم روی تیمم بود.

 

مسلمان درباره مهدی طارمی هم گفت: او یکی از بهترین مهاجمان ایران است اما باید بیشتر تلاش کند تا توپ‌ها به گل تبدیل شود. مطمئنا هیچ بازیکنی دوست ندارد فرصت گلزنی را از دست بدهد اما گاهی اوقات شانس با تیم یار نیست و توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود. مطمئنا در بازی‌های آینده طارمی می‌تواند برای پرسپولیس باز هم گلزنی کند و باعث موفقیت تیم‌مان شود.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگذشت یک هوادار نیز گفت: از خبر درگذشت هوادار پرسپولیس واقعا ناراحت شدم. شرمنده هستم که نتوانستیم با پیروزی مقابل نفت باعث خوشحالی هواداران شویم. با این حال امیدوارم خداوند به خانواده آن مرحوم صبر بدهد.

 

وی با اشاره به برگزاری اردوی پرسپولیس در کیش هم گفت: با توجه به اینکه در تهران زمین تمرینی ما مناسب نیست در کیش وضعیت چمن مناسب‌تر است و می‌توانیم در اینجا تمرین‌های بهتری را انجام دهیم و خودمان را برای بازی مقابل گسترش فولاد آماده کنیم. تیم پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و مطمئنا می‌تواند تا انتهای نیم فصل با کسب پیروزی مقابل حریفان خود به رده‌های بالای جدول بیاید. امیدوارم در انتهای نیم فصل یکی از تیم‌های بالانشین جدول باشیم.

 

مسلمان در ادامه درباره حواشی که پیرامون حضورش در رستوران امیر قلعه‌نویی به وجود آمده بود نیز گفت: به کسی ارتباط ندارد که من در کدام رستوران و با چه کسانی غذا می‌خورم. قلعه‌نویی در حال حاضر سرمربی هیچ تیمی نیست و نمی‌دانم چرا این همه حاشیه به خاطر حضور من در رستورانش به وجود آمد. او با من تماس گرفت و از من خواست که به رستورانش بروم و چند عکس یادگاری در آنجا بگیرم. من هم این کار را انجام دادم. همان طور که گفتم به هیچ کس ارتباط ندارد که من کجا می‌روم و چه کار می‌کنم.