به گزارش افکارخبر، پژمان نجات‌پور در خصوص اینکه پرونده مربوط به شکایت سیاه‌جامگانی‌ها از حضور فرید کریمی، بازیکن تیم صبا اظهار داشت: با توجه به حمایت‌های تاج، رییس محترم سازمان لیگ، با جدیت هرچه‌تمام‌تر به دنبال احقاق حق تیم فوتبال سیاه‌جامگان هستیم و شکایت خود را پیگیری می‌کنیم.

وی در مورد جذب بازیکنان مد نظر کاظمی تصریح کرد: طبق قانون تا نیم فصل فقط بازیکنانی می‌توانند جذب شوند که تاریخ آخرین قراردادشان قبل از اول مرداد ٩٤ باشد، ولی منتظر ارسال مدارک بازیکن خارجی مد نظر کاظمی هستیم تا بلافاصله پس از دریافت در سیستم تی ام اس ثبت شده و کارهای مربوط به دریافت آی تی سی انجام گردد.

اما صحبت‌های احسان وجدی نیز از سوی مدیر تیم سیاه‌جامگان بی‌پاسخ نماند. نجات‌پور راجع به صحبت‌های مربی دروازه‌بانان سابق سیاه‌جامگان تاکید کرد: انصافا درمدتی که از همکاری با آقای کاظمی در تیم سیاه‌جامگان گذشته هیچ گونه حرف رکیک و زشت نشنیدم و در بازی فولاد خوزستان هم روی نیمکت بودم و زمان باز شدن دروازه فروزان، کاظمی هیچ حرف رکیکی بر زبان نیاورد و حتی در بین دونیمه و در رختکن، کاظمی قصد داشت به فروزان، دروازه‌بان وقت تیم تذکر دهد که در خروج‌هایش با دقت عمل کند و پشت مدافعان را پوشش دهد که متوجه شد.

وی ادامه داد: فروزان اصلا بین دونیمه، بدون اینکه از کاظمی اجازه گرفته باشد به رختکن نیامده و در پایان بازی هم کاظمی تنها همین نکته را به او تذکر داد. ضمن اینکه فراموش نکنیم حق معلم است که شاگرد خود را تنبیه کند ولی اینکه توهینی شده‌باشد را قویا تکذیب می‌کنم.

مدیر تیم سیاه جامگان در مورد آینده این تیم گفت: کارنامه فرهاد کاظمی مشخص است و انشاا... با جذب بازیکنان جدید در آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت و به رده های بالای جدول خواهیم رسید.