به گزارش افکارخبر، علیرضا امامی‌فر در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس تا اینجای مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: از لحاظ مدیریتی باید گفت که پرسپولیس رفته رفته به آرامش نزدیک می‌شود و دلیلش هم این است که برخلاف سال گذشته بحث واگذاری این باشگاه دیگر مطرح نیست. امیدوارم این موضوع به پایان رسیده باشد و وزارت ورزش به عنوان مرجع باشگاه پرسپولیس به حمایتش از این باشگاه ادامه دهد.

وی افزود: با توجه به شناختی که از برانکو دارم، اعتقادم این است که تیم پرسپولیس از لحاظ فنی هم پیشرفت داشته و کم کم به تیمی تبدیل می‌شود که هواداران سال‌هاست انتظارش را دارند. او در ابتدای فصل تقریباً ۸۰ درصد نفراتی را که می‌خواست جذب کرد و تا حد زیادی تیمش را جوان کرد. امیدوارم بازیکنانی که به پرسپولیس آمده‌اند صرفاً برای کسب شهرت این تیم را انتخاب نکرده باشند، بلکه عاشق این تیم باشند.

مربی پیشین پرسپولیس با تأکید بر اینکه بازیکنان جوان پرسپولیس رفته رفته در این تیم جا افتاده و با فلسفه برانکو آشنا می‌شوند، تصریح کرد: برای تیم بزرگ پرسپولیس نتیجه گرفتن همیشه در اولویت بوده است و این تیم توانسته تا اینجای لیگ همه را به آینده خود امیدوار نگه دارد. به نظر می‌آید در پرسپولیس باید منتظر یک نسل جدید از بازیکنان باشیم که البته تعدادی از این نفرات تا به اینجای مسابقات توانسته‌اند با عملکرد خوب‌شان حتی به پیراهن تیم ملی هم برسند. امیدوارم این پیشرفت همچنان ادامه داشته باشد و بازیکنان جوان پرسپولیس به مرز پختگی در این تیم برسند.

امامی‌فر یادآور شد: باشگاه پرسپولیس اگر در بحث مدیریتی و هیئت مدیره هم ثبات داشته باشد در آینده آرامش و پیشرفت بهتری را در این تیم شاهد خواهیم بود. به نظر می‌آید با ادامه روند فعلی روز‌های خوبی در انتظار پرسپولیس خواهد بود و این تیم می‌تواند با به وجود آوردن امکانات بیشتر به یک باشگاه واقعی تبدیل شود، هر چند با وجود بدهی‌های گذشته و پرونده‌های شکایتی فراوان از این باشگاه این مسئله زمان‌بر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعطیلات پی‌درپی مسابقات لیگ به نفع پرسپولیس بوده است، عنوان کرد: بازیکنان جوان و تازه وارد پرسپولیس قطعاً نیاز به زمان خواهند داشت تا به هماهنگی لازم برسند و تعطیلات پی‌درپی لیگ این فرصت را در اختیار مربیان پرسپولیس قرار داده است تا با برگزاری اردو‌های بلند مدت تیم‌شان را به هماهنگی رسانده و اتحاد و رفاقت را در بین بازیکنان تحت هدایت خود بیشتر کنند.

مربی پیشین پرسپولیس درباره آینده این تیم در لیگ نیز خاطرنشان کرد: تیمی که در اختیار برانکوست در صورت حفظ نفراتش برای سال‌های آینده قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، اما اگر پرسپولیس به دنبال قهرمانی و یا حتی کسب سهمیه آسیا در این فصل است قطعاً باید در چند پست از جمله خط هافبک در نیم‌فصل به خوبی تقویت شود.

امامی‌فر همچنین تصریح کرد: در خط حمله هم اگر بازیکن گلزنی در سطح ادینهو جذب شود خیلی خوب است در غیر این‌صورت مهاجمان فعلی پرسپولیس در داخل لیگ جزو بهترین‌ها هستند. البته در مورد مهدی طارمی باید این نکته را اشاره کنم که او به شدت از سوی هواداران تحت فشار است و هر چه این فشار بیشتر شود به ضرر این بازیکن خواهد بود. هواداران باید بدانند تحت فشار قرار دادن مربی و بازیکن کارایی او را پایین خواهد آورد و بهتر است در این زمینه کمی مراعات کنند.