زلزله کسر امتیاز در کمین پرسپولیس
به گزارش افکارخبر، امیر عابدینی در حاشیه کلاس مربیگری دروازه بانی  در باره مجمع فدراسیون گفت: از یک بعد شرایط خیلی خوب است و باید انتخابات برگزار شود در حقیقت کسانی که می خواهند با برنامه بیایند یک سال از کسانی که در مجمع حضور داشتند عقب هستند زیرا آنها سابقه و کارنامه حضور در مجمع را دارند. من فکر می کنم رقابت دادگان و کفاشیان در صورت حضور دادگان رقابت حساسی خواهد بود. 

وی درباره انتقادات خود از عملکرد بازیکنان پرسپولیس گفت: من که کلا سکوت کردم و گاهی صحبت هایی در اینستاگرام می گذارم. من عرق پرسپولیسی دارم و نمی توانم این را کتمان کنم وقتی بازیکنی می تواند نتیجه را عوض کند اما اتفاقی می افتد که این کار را نمی تواند بکند لازم است با یک نهیب و یا یک دلجویی او را به راه درست هدایت کرد. 

عابدینی درباره درگذشت هوادار  پرسپولیس اذعان داشت. این طبیعت فوتبال است. ما دنبال هویت هستیم وقتی یک مرد 60 خورده ای ساله با این علاقه راهی ورزشگاه می شود باید اینها را قدر دانست. 

وی دراین باره که گفته می شود بدهی هایی که از زمان مدیریت وی در پرسپولیس به وجود آمده اکنون به همراه سایر بدهی ها به 65 میلیارد تومان رسیده است خاطرنشان کرد: من 9 سال مدیرعامل پرسپولیس بودم و از سال 80 تا به امروز پرسپولیس 17 مدیرعامل داشته است. الان باید اعلام کنم که این بدهی ها چگونه فقط مربوط به زمان من بوده است در  حالی که وقتی من پست خود را ترک می کردم 800هزار مارک هم از دوران مدیریت خود برای پرسپولیس درآمدزایی کرده بودم. 

وی ادامه داد: تا روزی که تصدی گری باشگاه ها دست دولت است شرایط همین خواهد بود مغایر قانون است که وزارت ورزش باشگاه داری کند. حتی اگر فیفا هم قانونمند نباشد چرا ما نباید باشیم؟ جدا بودن ورزش از بدنه دولت برای من هم خیلی جالی سوال دارد. 

عابدینی درباره شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس بیان داشت:ژوزه در ابتدا خودش راضی بود که این موضوع را همین جا تمامش کنیم. قبل از اینکه از ایران خارج شود با صلح و دوستی مبلغی به او بدهیم و رضایت او را به دست آوریم اما این اتفاق رخ نداد.من خطر کسر امتیاز را برای پرسپولیس جدی می دانم.البته من می دانم که رویانیان آدم منضبطی بود. نمی دانم که چرا اینطور با این مربی قرارداد بسته است.