خطر کسر امتیاز در انتظار تراکتورسازی

به گزارش افکارخبر،اوضاع مالی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریزی روز به روز نگران کننده تر شده وچالش جدیدی فرا روی این تیم پرهوادارشمالغرب کشور قرار می دهد.

بدهی های پیشین بازیکنان داخلی و خارجی زمان مدیرعاملان سابق تراکتور و ناتوانی مدیر کنونی سرخ ها باعث بوجود آمدن حواشی های فراوان شده است که بدون شک دود این سهل انگاری ها به چشم خود تیم رفته وهمه متضرر خواهند شد آنچه در این میان از اهمیت فراوان برخوداراست اینکه تیم درآستانه بازی با استقلال در دو جام لیگ وحذفی باید مبارزه حساسی با آبی پوشان پایتخت داشته باشد که باخت این تیم را درورطه بحران قرار می دهد که تنها کسی که ضرر می کند هواداری بوده که در سرما و گرما باعشق تیمش را حمایت کرده است. 

 

گفته شده هنوز بدهی تونی سرجایش مانده و پرونده اش هم چنان در حال رسیده گی است که اگر با تراکتور سازی ادامه ندهد بدون شک منتظر اقدام وی باشیم .

اما از طرفی دیگر بازیکنانی همچون علی کریمی، امیرحسین صادقی، محمد ابراهیمی، سعید دقیقی ، محمد نصرتی ، فرشید طالبی واکبرپور از جمله بازیکنان بدهکار تراکتور سازی هستند .

آرفی و آنسلمو را هم به عنوان بازیکنان خارجی تراکتور به این لیست اضافه کنید که با این روند اوضاع تراکتور سازی وخیم تر از قبل خواهد شد.

گفته شده این بدهی ها منوط به زمان مدیر عامل کنونی نیست و به زمان مدیر عاملان پیشین تیم برمیگردد جعفری و نظمی باید پاسخگو باشند. 

جعفری : من تمام حرف هایم با سند است / عباسی دو ماه است اعصاب همه را به هم ریخته!

محمد حسین جعفری در خصوص بدهی های پیشین تیم اظهار کرد: قضیه بدهی ها می توان دو نگاه جدی داشت یکی اینکه چرا بعد از سه سال از سپری شدن مدیرعاملی من هنوز این بدهی ها باقی مانده است و دوم اینکه هیت مدیره تیم این موضوع را مرتفع سازد.

 

وی در ادامه افزود : زمان مدیرعاملی بنده بودجه 14 میلیاردی داشتم و دلار 1500 بود اکنون با افزایش قیمت دلار بدهی ها طبیعی بوده است.

 

جعفری در خصوص بدهی بازیکنانی چون علی کریمی و برخی بازیکنان داخلی تراکتور سازی گفت:  هیچ وقت برای بدهی بازیکنان داخلی کسر امتیاز نخواهند کرد اما  باید گفت بدهی بازیکنان پرداخت شده ومشکلی نیست.

 

مدیرعامل پیشین تراکتور سازی عنوان کرد : مشکل ما بازیکنان خارج وتونی بوده که طی اسنادی که منتشرکردم مبالغ تونی پرداخت شده بود و من دریافتی همه بازیکنان خارجی را هم داده ام و فردا سند پرداخت را منتشر خواهم کرد.

 

وی ادامه داد : شخص عباسی باید بداند من بیش از 500 هزار دلار را به بازیکنان خارجی پرداخت کرده ام چرا وی مدت 2 ماه اعصاب همه را به هم ریخته است چرا باختها ونتایج ضعیف تراکتور را به گردن من ونظمی می اندازد آقای محترم من با سند و مدرک حرف میزنم اگر شما سند داری رو کن. 

جعفری بیان کرد : اگر عباسی مدیرعامل خوبی است با توجه به دو بازی حساس مقابل استقلال چرا سعی در آرامش تیمش نمی کند مگر من و نظمی مقصر هستیم با داخلی ها مشکلی نداریم و بازیکنان خارجی هم به مطالباتشان رسیده اند.

 

مدیرعامل پیشین تراکتور سازی تصریح کرد : زمان مدیر عاملی من مسئولیت ها تقسیم می شد و نماینده ای برای پی گیری کارهای حقوقی و دیگر کارهای تیم تعیین میشد اما اکنون این تیم پی گیر کمک شورای شهر نیست و نماینده ای ندارد.

وی در پایان یاد آور شد : امیدوارم که تراکتورکه جزو پرطرفدارترین تیم آذربایجان بوده بتواند مسیر موفقیت را طی کرده و دل هواداران را شاد سازد.

 

باید دید که عاقبت بدهی های تراکتور به کجا ختم می شوند ؟