به گزارش افکارخبر، حمید بنی تمیم با بیان این مطلب که با حفظ سمت دبیری در مسئولیت اداری و اجرایی تیم ملی کشتی فرنگی هم فعالیت دارد اظهار داشت: اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی و محمد بنا که در راس امور فنی آن قرار دارد به خوبی در مسیر آماده سازی و رسیدن به نقطه ایده آل قرار دارند و خوشبختانه هر روز شاهد پیشرفت محسوسی در بحث فنی و روحی اردونشینان هستیم.

وی در خصوص مسئولیتی که در این تیم بر عهده دارد، تصریح کرد: به عنوان مسئول اجرایی و اداری تیم ملی کشتی فرنگی در کنار کادر فنی و کشتی گیران هستم و سعی من بیشتر این است که مشکلات و برخی خواسته‌هایی که مربوط به اختیارات من است به نحو احسن انجام دهم. طبیعی است که هیچ نقشی در امور فنی ندارم و این مسئولیت سنگین بر عهده محمد بنا و همکارانش است.

دبیر فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که با توجه به این مسئولیت، چرا برخی اوقات با لباس ورزشی در کنار فرنگی‌کاران تمرین می‌کند، گفت: من هم زمانی ملی پوش بودم و همچنان یک کشتی گیر هستم، تمرین کردن در کنار اردونشینان تیم ملی  و سرشاخ شدن با آنها یک حس همراهی است که هر کشتی گیری در هر سنی به این موضوع تمایل دارد. ضمن اینکه همین موضوع باعث شده تا رفاقت و دوستی میان من و بچه‌های اردو بیشتر شود و بتوانم به خوبی به مسایل و مشکلاتی که دارند واقف شوم.

بنی تمیم به روحیه مطلوب و انگیزه بالای اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی اشاره کرد و افزود: هر چه به برگزاری جام تختی و رقابتهای انتخابی نزدیکتر می شویم شور و اشتیاق فرنگی کاران بیشتر می شود و کاملا مشخص است که مدعیان رسیدن به دوبنده تیم ملی برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاش و کوشش سازنده ای دریغ نمی کنند.

وی در رابطه با برگزاری رقابتهای جام باشگاه‌های جهان در خرمشهر نیز گفت: پس از برخی مسایل و اتفاقاتی که طی روزهای گذشته رخ داد، سرانجام خرمشهر به عنوان میزبان این رویداد بزرگ و بین المللی باقی ماند و قرار است بزودی با آماده شدن سالن مسابقات، اقدامات نهایی و اجرایی برای تجهیز محل برگزاری این رقابتها آغاز شود. هماهنگی های لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان و شهر خرمشهر صورت گرفته و همه چیز طبق برنامه در حال اجراست.

دبیر فدراسیون کشتی در خاتمه یادآور شد: اکثر مدعیان کشتی فرنگی کشورمان با هماهنگی کادر فنی و شورای فنی در قالب تیم های باشگاهی خود در مسابقات جام باشگاه های جهان به میدان می‌روند و فقط حمید سوریان و قاسم رضایی با صلاحدید کادر فنی از حضور در این رقابتها منع شدند.