به گزارش افکارخبر، در گیر و دار رفتن یا نرفتن بازیکنان نفت تهران به تیم امید به یک باره نهایی شدن مذاکرات استقلال با امیرارسلان مطهری خبرساز شد. هر چند این خبر خیلی زود از سوی باشگاه استقلال و شخص پرویز مظلومی تکذیب شد اما خود مطهری هم از این بابت ناراحت است که چرا در این مقطع که تمام تمرکزش روی موفقیت نفت است این شایعه‌ها به وجود می‌آید.

 

او که از بیخ و بن خبر استقلالی شدنش را رد می‌کند در مورد مخالفت نفت برای پیوستنش به تیم امید حق را به باشگاه می‌دهد اما با این حال پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم یک افتخار می‌داند که دوست ندارد آن را به راحتی از دست بدهد.

 

اظهارات مطهری را در ادامه می خوانید:

 

* بعد از مخالفت باشگاه نفت به یکباره راهی اردوی تیم امید شدید؟‌

- بله باشگاه مخالفت کرده بود و به نظرم حق هم داشت چون مصدومان زیادی داریم که در کنار دو محروم با توجه به زمان بازگشت ما که بیست و یکم بود فقط یک روز فرصت داشتیم خودمان را برای بازی آماده کنیم. با نبود این سه بازیکن امید که در کنار مصدومان و محرومان تعداد غایب‌ها را به 9، 10 نفر می‌رساند حق با نفت بود که مخالفت کند اما از جهتی هم تیم امید هم حق دارد و به نظرم دلایل مسئولان فدراسیون قانع کننده بود که آنها پذیرفتند.

 

* به نظرت فدراسیونی‌ها چه دلیل قانع‌کننده‌ای آوردند که مسئولان نفت راضی به رفتن شما به تیم امید شدند؟

- اینکه چه صحبتی شد و به چه تفاهمی رسیدند را من در جریان نیستم اما به ما گفتند که باشگاه نفت با تیم امید به تفاهم رسیده و فدراسیون و سازمان لیگ با صحبت‌هایی که انجام دادند اجازه حضور ما را دادند اما محتوای این صحبت‌ها را نمی‌دانم.

 

* با این شرایط به یکباره پخش خبر استقلالی شدن تو در یکی از خبرهای تلویزیون حسابی در این تعطیلی‌ها و اینکه حتی با آبی‌پوشان داخلی هم امضا کردی خبرساز شد؟‌

- من اصلا در مورد این مساله هیچ‌چیز نمی‌دانم و خبری هم ندارم. من هیچ مذاکره‌ای نکرده و این خبر یک شایعه بوده است. من استقلالی هستم و استقلال را دوست دارم اما نه از طرف استقلال با من تماسی گرفته شد و نه با باشگاه نفت مذاکره‌ای انجام شده است. به نظرم این زمان وقت مناسبی برای مطرح کردن این شایعه‌ها نبود چون تمام تمرکزم روی موفقیت نفت است و اصلا به این مسایل فکر نمی‌کنم.

 

* نظرت درباره واکنش منفی محکم مظلومی که با قاطعیت گفت تو را نمی‌خواهد، چیست؟

- مصاحبه ایشان را خواندم اما اصلا ناراحت نشدم. به هرحال من برای آقای مظلومی احترام خاصی قائل هستم اما همه می‌دانند مربیگری سلیقه‌ای است. به نظرم اصلا منطقی نبود در این مقطع ایشان که تیمش در حال خوب نتیجه گرفتن است به این مسایل فکر کند و اصلا از "نه" گفتن ایشان ناراحت نیستم.

 

* بعد از پخش این خبر باشگاه نفت و منصوریان با تو تماسی داشت؟‌

- به هر حال خود باشگاه نفت از شرایط بازیکنان خودش آگاه است و وقتش را بابت مسایل و شایعه‌های اینچنینی نمی‌گذارد. من با علی آقا هم تلفنی بعد از اینکه قرار شد به تیم امید اضافه شویم صحبت کردم اما هیچ صحبتی در مورد خبر پیشنهاد استقلال و این مباحث مطرح نشد.

 

* تقریبا همه از علاقه‌ات به استقلال آگاه هستند. به نظرت پنالتی گل نکردنت در بازی با این تیم در جام حذفی باعث بروز این حرف و حدیث‌ها نشد؟‌

- اصلا خودم را درگیر این مسایل حاشیه‌ای نمی‌کنم و نمی‌خواهم در مورد این گمانه‌زنی‌های بی‌اساس صحبت کنم. من در بازی با استقلال یکی از بهترین پنالتی‌هایم را زدم و همانطور که قبلا هم به خود شما گفته بودم اگر روز، روز رحمتی نبود هیچ گلری نمی‌توانست توپ من را بگیرد.

 

* در بازی با پرسپولیس که گفته بودی دوباره گل می‌زنی هم کاری از پیش نبردی؟

- نفت بازی خیلی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت. در نیمه اول واقعا حریف تیم سرتر میدان بود و به نظرم اگر از فرصت‌هایش استفاده می‌کرد چندین بار می‌توانست دروازه ما را باز کند. با این حال نیمه دوم تیم ما خیلی بهتر شد و از چندین شانس‌مان که یکی از آنها ضربه سر نانگ به تیرک بود استفاده نکردیم. به نظرم بازی نفت و پرسپولیس یکی از جذاب‌ترین و زیباترین بازی‌های لیگ بود که از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد. من هم در مدتی که به میدان آمدم خیلی سعی کردم گل بزنم اما به هرحال شرایط برای گلزنی من فراهم نشد.

 

* به نظرت این رفت و آمدهای تو به تیم امید را می‌توان باعث این دانست که پدیده لیگ چهاردهم با افت مواجه شده است؟‌

- به هرحال بی‌تاثیر نیست چون ما وقتی به تیم امید می‌رویم در زمان برگشت دو روز فرصت داریم با نفت تمرین کنیم که یک روز آن تمرین است و روز دیگر ریکاوری . این زمان کم قطعا تاثیر خودش را روی کیفیت بازی من گذاشته اما با این حال تیم ملی است و پوشیدن پیراهن آن یک افتخار است و من هم نمی‌خواهم این فرصت را از دست بدهم. مطمئن باشید در ادامه لیگ تمام تمرکزم را روی برگشتن به شرایط خوب فصل گذشته خواهم گذاشت و از این بابت نگران نیستم چون فرصت زیادی باقی مانده و هنوز چیزی را از دست نداده‌ام.