به گزارش افکارخبر، بهنام برزای درباره آخرین وضعیت تیمش، اظهار داشت: ما در تعطیلات تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و هدف‌مان این است که به مانند اول فصل بازی‌ها را مجدداً خوب شروع کرده و ادامه دهیم. تا نیم‌فصل زمان زیادی باقی نمانده است و تلاش می‌کنیم امتیازات لازم را کسب کرده و به این روند ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «انگیزه لازم برای دعوت دوباره به اردوی تیم فوتبال امید ایران را دارید؟»، گفت: هر موقع مظلومی فرصت بازی به من داده با همه وجود بازی کردم. تلاش می‌کنم تا دوباره به تیم امید دعوت شوم. تیم امید کادر فنی خوبی دارد و نظر خاکپور در این خصوص اهمیت زیادی دارد. امیدوارم آنقدر خوب باشم تا دوباره به تیم امید دعوت شوم. من یک بازیکن جوان هستم که به تدریج با شرایط استقلال وفق پیدا کرده و توانستم کم کم خودم را در ترکیب تیم ثابت کنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟»، تصریح کرد: هنوز خیلی زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم. بازیکنان انگیزه بالایی برای قهرمانی دارند و هدف ما نه تنها قهرمانی در یک جام، بلکه هر دو جام حذفی و لیگ برتر است. البته ما این عزم را داریم که حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.