به گزارش افکارخبر، محمد نوری که در انتقالی عجیب ابتدای فصل پرسپولیس را رها کرد و راهی مسیمیر در لیگ ستارگان قطر شد با وجود بستن بازویند کاپیتانی این تیم کوچک و ضعیف در طول فصل روزهای خوبی را تجربه نکرد تا در انتهای جدول شرایط نامساعدی را با تیمش تجربه کند. کاپیتان سابق سرخپوشان پایتخت  در این هفته از رقابت های لیگ ستارگان مقابل الاهلی به میدان رفت که در ترکیب خود مجتبی جباری را داشت تا این دوبازیکن به یاد روزهایی که در دربی های پایتخت جلوی صد هزار نفر طرفدار هنرنمایی می کردند، بیافتند.

 

 

محمد نوری در شرایطی روزهای غم انگیزی را تجربه می کند که بارها در این مدت از ابراز علاقه اش برای بازگشت به پرسپولیس سخن گفته و نشان داده بدجوری دلتنگ بازوبند کایپتانی پرطرفدارترین تیم ایران است. تیمی که او سال های پرفراز و نشیبی را با آن تجربه کرد و امسال هم با وجود تمایلی که برانکو برای حفظ او داشت راهی قطر شد تا بلکه در سال های پایانی فوتبالش پول خوبی به جیب بزند.

 

البته گفته می شود یکی از بازیکنان مد نظر پرسپولیس در نیم فصل محمد نوری است  که شرایط خوبی با مسیمیر در قطر ندارد و هیچ بعید نیست دوباره او را با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر ایران ببینیم.