رازهای هادی/در حسابش چقدر پول بود؟

به گزارش افکارخبر، پزشکان در بیمارستان آتیه نتوانستند حقیقت را به همسر هادی بگویند آنها به همسر هادی گفتند شوهرش در کماست اما به کفشگری گفتند هادی تمام کرده و خودت آرام آرام به همسرش بگو!

 * با توجه به رابطه عالی هادی با رضا نورمحمدی، مهرداد کفشگری و محسن بنگر همسر هادی با این سه پرسپولیسی تماس گرفت و آنها سریع خودشان را به بیمارستان رساندند این سه بازیکن هم از ساعت 6 صبح در تماس با سایر پرسپولیسی ها موضوع را با آنها در میان گذاشتند.  

 * هادی چند روز قبل از این حادثه تلخ، به یکی از مربیان پرسپولیس گفته بود تحت فشار است و دیگر نمی خواهد کاپیتان پرسپولیس باشد. او حتی به محسن بنگر هم گفته بود اگر در یکی از دو دربی لیگ پانزدهم گل بزنم با پیراهن پرسپولیس خداحافظ می کنم.

 

* هادی نوروزی که عادت داشت همیشه ساعت 10:30 شب در رختخواب باشد چون می گفت علی دایی به او گفته فوتبالیست حرفه ای ساعت 11 شب را نمی بیند شب آخر به این دلیل که مهمان داشت تا ساعت یک بامداد بیدار بود و ساعتی بعد در خواب قلبش ازحرکت باز ایستاد.

 * هادی چند ساعت قبل از فوت در حاشیه تمرین پرسپولیس به یکی از همبازیانش گفته بود نمی دانم باشگاه چه وقت می خواهد پول بدهد از شمال برایم مهمان آمده و در حساب بانکی ام یک میلیون و یکصد هزار تومان بیشتر پول نیست و با لرزش دست باید پول خرج کنم..