تصمیم عجیب درباره کی روش

به گزارش افکارخبر، تصمیم کفاشیان مبنی بر آنکه کی روش را ناظر تیم امید ایران کند همانقدر که معمولی و قابل انتظار بود، به همان میزان هم عجیب و غیر قابل باور بود.

در واقع اینکه سرمربی تیم ملی ایران تمام تیم های ملی را زیر نظر بگیرد بسیار طبیعی است و در برخی مواقع باید تاکید کرد که حتی تمرینات تیم های امید و جوانان هم زیر نظر سرمربی تیم بزرگسالان  در دنیای مدرن برنامه ریزی می شوند تا تیم بزرگسالان اما در ایران این مهم به دلایل زیر بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

اول اینکه  تاکنون چنین نبوده و کی روش عملا کاری با تیم امید ایران نداشته است، او البته بازی ها را زیر نظر داشته اما این به معنی کنترل تیم امید نبوده است.

دوم اینکه تیم امید با مدیریت کاشانی اداره می‌شود و بودجه‌اش را از فدراسیون فوتبال نمی‌گیرد که فدراسیون در این رابطه صاحب اختیار باشد. باید تاکید کرد که برای ناظر شدن کی روش، باید این موضوع با کاشانی در میان گذاشته می شد.

سوم اینکه محمد مایلی‌کهن، به درست یا غلط با کی روش زاویه دارد و این اقدام در صورت کوچکترین اظهار نظری از سوی کی‌روش یا مایلی کهن با واکنش و درگیری مواجه خواهد شد. در واقع بی‌موقع ترین ناظر همه تاریخ تیم امید همین کی روش بود.

چهارم اینکه این وظیفه جدید مطمئنا برای هر دو تیم ملی بزرگسال و امید دردسرآفرین است و مشکل ساز. این نظارت می‌تواند کانون حاشیه‌ها و البته درگیری‌هایی باشد که تیم امید و بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

باید دید نتیجه این تصمیم به شرط اجرا شدن چیست؟ و آیا با این کار کفاشیان به مایلی کهن و مصاحبه های پی در پی این مربی علیه سرمربی تیم ملی بزرگسالان کیش داده است؟