متعصب استقلالی در آستانه جدایی

به گزارش افکارخبر، هر چند نفت تهران موفق شد روز گذشته فولاد قعرنشین را شکست بدهد و موقتا از بحران خارج شود اما گفته می‌شود ممکن است سرمربی این تیم در پایان نیم‌فصل از این تیم جدا شود.

 

علیرضا منصوریان در این روزها هرگز رابطه خوبی با مدیران تیمش ندارد و البته شرایط باشگاه نفت طوری است که می‌توان به او حق داد که از شرایط تیمش ناراحت باشد.

 

باشگاه نفت در این فصل با مشکلات مالی عدیده‌ای روبرو است و همین موضوع حسابی منصوریان را نگران کرده است. منصوریان روز شنبه در مصاحبه‌ای ادعا کرد که دیگر کارد به استخوانش رسیده است و نمی‌تواند این شرایط را تحمل کند.

 

در حالی که به نیم‌فصل اول لیگ برتر نزدیک می‌شویم باشگاه نفت تهران تنها 7 درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده است و همین مساله است که منصوریان را حسابی به هم ریخته است. او به خوبی می‌داند که تیمش از حدود یک ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و با این شرایط نمی‌تواند موفق شود.

 

اما جالب است که مدیران نفت تهران هم هرگز از شرایط تیمشان راضی نیستند و به منصوریان حق اعتراض نمی‌دهند. منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران بلافاصله بعد از صحبت‌های منصوریان اعلام کرد که آنها هم از نتایج کادرفنی کارد به استخوانشان رسیده است.

 

قنبرزاده حتی اعلام کرد که اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند اجازه می‌دهد منصوریان در نیم‌فصل تصمیم خود را مبنی بر جدایی از نفت تهران بگیرد. از حرف‌های قنبرزاده کاملا مشخص است که مدیران این باشگاه هم چندان تمایلی به ادامه همکاری با منصوریان ندارند.

 

از حسین فرکی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی منصوریان یاد می‌شود. بعد از صعود نفت تهران به لیگ برتر حسین فرکی سرمربی نفت تهران شد و در سال اول در کمال تعجب موفق شد تیمش را در لیگ برتر حفظ کند و در سال دوم هم این تیم را در رده پنجم جدول رده بندی قرار دهد.

 

فرکی استاد کار با بازیکنان جوان است و بی‌تردید یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمربیگری در نفت تهران محسوب می‌شود. مربی که بعید نیست در پایان بازی هفته بعد برابر سایپا به عنوان سرمربی این تیم معرفی شود.