به گزارش افکارخبر،  امین منوچهری در خصوص شرایط راه‌آهن بعد از تساوی بدون گل مقابل سپاهان عنوان کرد: یک امتیاز ارزشمند از اصفهان گرفتیم و حالا روی بازی روز جمعه با پرسپولیس تمرکز کرده‌ایم. نباید مثل بازی با سپاهان به پرسپولیس موقعیت گل بدهیم و اگر این اتفاق رخ دهد، قطعا دچار مشکل خواهیم شد و ضربه خواهیم خورد. یکسری اشتباهات مقابل سپاهان داشتیم که باید روی آنها کار و این مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس هنوز با نام بزرگش فاصله دارد، اما آنها امسال از لحاظ دادن پاس و دوندگی شرایط خوبی دارند. مطمئنا با بردی که پرسپولیس برابر گسترش فولاد به‌دست آورد، انگیزه آنها بیشتر شده و می‌خواهند نتیجه بگیرند. ما بازی سختی درپیش خواهیم داشت.

منوچهری در مورد آمار گلزنی‌اش مقابل پرسپولیس گفت: اگر اشتباه نکنم تا حالا شش یا هفت گل به پرسپولیس زده‌ام. معمولاً در چنین مسابقاتی خیلی انگیزه دارم و دوست دارم که در این بازی اگر قسمتم بود گل بزنم.

مهاجم راه‌آهن درمورد مشکلات گلزنی این تیم و اینکه خیلی‌ها معتقدند مهدی تارتار تفکرات دفاعی دارد، خاطرنشان کرد: در فوتبال ایران خیلی از تیم‌ها هجومی بازی نمی‌کنند، ولی به نظر من فوتبال تهاجمی لذت‌بخش است. شما می‌بینید که ذوب‌آهن واقعا فوتبال هجومی بازی می‌کند و همه لذت می‌برند. متأسفانه ما مشکلاتی داریم و در گل زدن با بحران روبه‌رو هستیم که امیدوارم این موضوع برطرف شود.