به گزارش افکارخبر،  محمد نوازی در مورد برنامه ۹۰ و انتخاب به عنوان دومین بازیکن در پست هافبک راست فوتبال ایران بعد از انقلاب گفت: اول از همه باید به دوست خوبم، مهدی مهدوی‌کیا، هم تیمی قدیمی ام تبریک بگویم که در این نظرسنجی اول شد.

وی در ادامه افزود: بسیار خوشحالم که در جمع چهار فوتبالیست برتر ایران در این پست قرار گرفته‌ام و باز خوشحالم که در این جمع دوم شده‌ام، اما باید تاکید کنم که این اولین برنامه ۹۰ بود که من به طور کامل آن را دیدم.

نوازی در ادامه در این رابطه تاکید کرد: بیشتراستقلالی‌ها برنامه ۹۰ را تحریم کرده‌اند و آن را نگاه نمی‌کنند، شاید اگر همه استقلالی ها برنامه ۹۰ را می‌دیدند شرایط متفاوت بود.

وی در مورد چرایی اینکه اولین برنامه ۹۰ بوده که تا انتها آن را دیده است گفت: این برنامه حاشیه‌هایش بیشتر از بار فنی است که دارد. به نظر من فردوسی‌پور حرفش را کامل نمی‌گوید و هر زمان که بخواهد هر کس را که دوست داشته باشد بزرگ جلوه می‌دهد.

من ۴۵ بازی ملی دارم نه ۲۰ بازی

بازیکن سابق تیم ملی ایران در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر تاکید کرد: فردوسی پور صحبتش را طوری جلو می برد که مخاطب را به سمت خاصی سوق بدهد. من شب گذشته به دوستانش پیامک هم دادم و اعلام کردم که ۴۵ بازی ملی دارم نه ۲۰ بازی. اما او در برنامه اش من را با ۲۰ بازی ملی معرفی کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: البته وضعیت مهدی مهدوی کیا فرق دارد، منظور من هم شب گذشته و این برنامه خاص نیست. به هر حال آن دوران که ما فوتبال بازی می کردیم سلایق مردم جور دیگری بود. مهدی اما هم بازی ملی بیشتری دارد و هم در کشور اروپایی  بازی می کرده اما منظور من مقایسه این برنامه با برنامه های خوب فوتبال دنیاست.

بازیکن پیشین استقلال  در مورد برنامه ۹۰ تاکید کرد : عادل همیشه فوتبالیست ها و بزرگان را رو در روی هم قرار می دهد که این کار پسندیده نیست.

لحن عادل در مورد مجاهد بد بود

وی در مورد اینکه بزرگان و فوتبالیست ها هم نباید اینقدر ساده رو در روی هم قرار گیرند گفت: یک سری از بزرگان فوتبال و فوتبالیست ها هم اشتباه می‌کنند اما یک سری اتفاقات کنار هم چیده می‌شود که این اشتباه صورت گیرد.

مربی تیم استقلال در ادامه از لحن صحبت فردوسی پور اظهار ناراحتی کرد و گفت: لحن صحبت عادل در مورد مجاهد خذیراوی بسیار بد بود. او گفت در میان این گزینه‌ها پژمان جمشیدی، جواد کاظمیان و مجاهد خذیراوی که آن افتضاح را به بار آورد هم بودند. (نوازی تاکید دارد که کلمه به کار گرفته شده توسط عادل را به خاطر نمی آورد اما لحن او را نپسندیده است.)

چند دعوت نامه اروپایی داشتم

دومین فوتبالیست منتخب مردم به عنوان هافبک راست در ادامه پیرامون اینکه اگر اندکی دیرتر وارد فوتبال شده بود به اروپا می‌رفت یا نه گفت: من همان زمان هم  از اروپا دعوت‌نامه داشتم اما متاسفانه قرارداد بلند مدت با استقلال داشتم که آقایان اجازه ندادند به اروپا بروم.

وی تاکید کرد: من قرارداد ۵ ساله با استقلال داشتم و در جام باشگاه‌های آسیا از نورنبرگ آلمان، آیندهوون یونان، خنت بلژیک و العین امارات دعوت نامه داشتم که به دلیل قرارداد بلند مدت نتوانسم به این دعوت ها پاسخ بدهم.