ماجرای درگیری با عنایتی چه بود؟

به گزارش افکارخبر، قاسم حدادی‌فر  در مورد دیدار با سیاه‌جامگان اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول ما سوار بازی بودیم و چند موقعیت خوب داشتیم. در نیمه دوم اما سیاه‌جامگان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و نباید غیرمنصفانه صحبت کنیم. آنها واقعا تیم ما را تحت فشار گذاشتند، ولی خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر در کورس قهرمانی هستیم و نباید در این شرایط حساس امتیاز از دست می‌دادیم. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم و حالا باید به فکر بازی حساس مقابل استقلال خوزستان باشیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن درمورد بازی با استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار سختی است. آنها یک تیم فوق‌العاده‌اند که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند. این یک بازی 6 امتیازی است، ولی ما در خانه میزبان هستیم و باید سه امتیاز را بگیریم.

حدادی فر در جریان بازی با سیاه‌جامگان با رضا عنایتی درگیری لفظی داشت. او در این خصوص گفت: چیز خاصی نبود. عنایتی بزرگ‌تر است و من از او عذرخواهی می‌کنم.

وی درمورد گروه ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شناخت کاملی از حریفان‌مان ندارم، ولی در هر گروهی قرار می‌گرفتیم، کارمان سخت بود. تمامی گروه‌ها در آسیا سخت هستند و ما باید با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنیم. امیدوارم که نماینده خوبی برای ایران باشیم. ما به اندازه سه تیم دیگر شانس صعود داریم.