به گزارش افکارخبر،مصطفی قنبرپور درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل گسترش فولاد و قبل از دیدار مقابل راه آهن صحبت کرد و درباره آخرین وضعیت بازیکن هایی که نامشان در لیست ورود و خروج پرسپولیس شنیده می شود توضیحاتی را ارائه داد که در ادامه می خوانید:

تا دقیقه 90 دست از تلاش برنداشتیم

وی ابتدا درباره روند شکست ناپذیری سرخپوشان تهرانی که به 8 هفته رسید، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنم بابت این اتفاق خوب. در بازی قبل دیدید که چقدر بچه ها مقابل تیم سرسخت گسترش فولاد خوب بازی کردند و تا دقیقه 90 دست از تلاش برنداشتند و با ارائه یک بازی منطقی به پیروزی دست پیدا کردند. این نتایج خوب به خاطر این است که ما تمرینات خودمان را تعطیل نمی کنیم و حتی ریکاوری خود را هم کنار زمین انجام می دهیم.

قدمت راه آهن مقدس است

مربی پرسپولیس درباره بازی روز جمعه مقابل راه آهن اظهار داشت: تیم راه آهن قدمت بسیار مقدسی دارد و باید به این احترام گذاشت ولی تیم پرسپولیس تمام تلاش خود را خواهد کرد تا ضمن ارائه یک بازی خوب، به برتری برسد و سه امتیاز را از آن خود کند. بچه های پرسپولیس همدل شده اند که بعد از حذف ناعادلانه از جام حذفی، در لیگ برتر به نتایج بسیار خوبی برسند و در نهایت صدر جدول و مقام قهرمانی را برای هواداران بدست بیاورند.

شانس با ما یار بود، الان صدرنشین لیگ بودیم

وی درباره صحبت های برانکو در ابتدای فصل و زمانی که تیمش در انتهای جدول بود و دم از قهرمانی می زد و حالا این امر در حال محقق شدن است؛ اذعان داشت: اگر مصاحبه های قبلی ما را دوباره نگاه بیندازید متوجه می شوید که کارد تیم پرسپولیس از ابتدا با هم همدل بود. ما به این بازیکنان اعتقاد و باور داشتیم. اما واقعا پرسپولیس از ابتدا خوب بازی می کرد و عواملی چون بدشانسی و اشتباهات داوری مانع از نتیجه گیری ما می شد. از طرفی در بخث بدنی هم به آمادگی خوبی دست پیدا کردیم و با درایت برانکو ایوانکوویچ به روزهای خوب رسیدیم. اگر شانس با ما یار بود الان صدرنشین لیگ بودیم.

قنبرپور در ادامه افزود: یکی دیگر از مسائلی که در اوج گیری پرسپولیس بسیار تاثیر گذار بود خارج شدن بچه ها از حاشیه است. خدا را شکر همه مجموعه پرسپولیس از مدیریت تا تدارکات همه همدل هستند و به یک هدف واحد فکر می کنند.

بن سون نیامده که نیمکت نشین باشد

وی درباره عملکرد خوب محسن مسلمان، سوشا مکانی و جری بنگستون در بازی مقابل گسترش فولاد گفت: همه بازیکنان پرسپولیس در بازی با گسترش خوب بازی کردند اما این سه نفر عملکرد ویژه ای داشتند. بنگستون بازیکنی است که از خارج آمده و برایش هزینه شده است. پس نباید روی نیمکت باشد. محسن مسلمان در این روزها سنگ تمام گذاشته است. او با تغییر نگرش خود و با راهنمایی برانکو یاد گرفته که دیگر فقط پاسور نباشد و مثل بازی با گسترش می تواند با جنگندگی و توپ دزدی از حریفان به موفقیت های بیش تری دست پیدا کند. سوشا هم در درون دروازه چند توپ عالی را گرفت و به مدافعین این اعتماد را داد که به راحتی با او کار کنند. از طرفی کادر فنی این نکته را به بازیکنان فهمانده که بین هیچ کس فرق نمی گذارد و هر کس آماده تر باشد بازی می کند.

از مذاکره با ادینیو بی اطلاعم؛ کفشگری جدا نمی شود

مشاور علی اکبر طاهری در پاسخ به این سوال که آیا برانکو لیستی برای جذب بازیکن به باشگاه داده است یا خیر، بیان داشت: هنوز هیچ صحبتی در این رابطه انجام نشده است. باشگاه منتظر برانکو است تا لیست خود را ارائه کند و نسبت به جذب بازیکن اقدامات لازم را انجام دهد. مطمئن باشید اگر صحبت خاصی شده بود من هم خبردار می شدم.

وی درباره شایعه جذب ادینیو و همچنین جدایی کفشگری تصریح کرد: ادینیو در چند سال اخیر نشان داده که بازیکن بسیار بزرگی است ولی از بابت اینکه آیا برانکو با او صحبت کرده است یا خیر خبر ندارم. تا جایی که من می دانم صحبتی در این باره به میان نیامده است. مطمئن باشید مذاکره ای صورت بگیرد در رسانه ها اعلام خواهد شد.

قنبرپور همچنین درباره شایعه جدایی کفشگری گفت: مهرداد از لحاظ روحی به دلیل فوت هادی نوروزی شرایط خوبی نداشت. او کم کم خودش را پیدا کرده است و اکنون در آمادگی کامل به سر می برد. هر وقت برانکو صلاح بداند او به بازی گرفته می شود. به شایعه جدایی او توجه نکنید حقیقت ندارد.

وی در ادامه افزود: محمد نوری هم یک پرسپولیسی است و برای این تیم زحمات زیادی کشیده است. اما تا به الان صحبتی درباره آمدن او نشده است.

کاش کریم جوان تر بود تا کاپیتان این پرسپولیس می شد

مربی پرسپولیس درباره نقش تاثیرگذار کریم باقری در پرسپولیس و همچنین آمادگی بالای بدنی اش گفت: حیف که کریم باقری زود از فوتبال کنار رفت. کاش او چند سال جوان تر بود و کاپیتان این تیم پرسپولیس می شد. حس جوانی هنوز گوش شیطان کر در وجود کریم وجود دارد. در ضمن او با مدیریت بالای خود تمرینات و بازیکنان را هم به خوبی زیر نظر دارد.

وی درباره مصدومیت رضا نورمحمدی ادامه داد: قرار است امروز جواب پزشک به دست ما برسد. تلاش می کنیم او را برای بازی  با راه آهن داشته باشیم اما اگر خدای ناکرده این اتفاق نیفتاد حتما از او در بازی با پدیده استفاده می کنیم.

مدیریت به فکر خانواده نوروزی است

قنبرپور در پایان درباره پاس نشدن چک هادی نوروزی اذعان داشت: اصلا چنین چیزی درست نیست. باشگاه سعی می کند اقدامات خود در جهت کمک به خانواده هادی نوروزی را رسانه ای نکند. مطمئن باشید همان طور که به بازیکنان پولی داده می شود به خانواده هادی نوروزی هم می رسد. این اتفاق بعد از فوت هادی رخ داده است. اطمینان می دهم مدیریت باشگاه به فکر حل مشکلات خانواده هادی نوروزی است.