اعتراف مدیر ورزشی چلسی درباره اخراج مورینیو

به گزارش افکارخبر، مایکل امنالو اعتراف کرد که تیره و تار شدن روابط میان ژوزه مورینیو و بازیکنانش در رختکن چلسی دلیل اخراج سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن شده است و تأثیر به سزایی که این موضوع بر عملکرد تیم گذاشته، مدیران باشگاه را وادار کرده است که واکنشی به این موضوع نشان دهند.

امنالو گفت: وجود نارضایتی و اختلاف میان مورینیو و بازیکنان تیم کاملاً مشهود بود و ما احساس کردیم وقتش شده که کاری در این خصوص انجام دهیم. اخراج مورینیو تصمیمی در جهت حفاظت از منافع باشگاه چلسی بود. با وجود احساس خوبی که نسبت به مورینیو داشتیم، باید می‌پذیرفتیم که باشگاه مشکلاتی دارد.

اظهارات امنالو با بیانیه‌ رسمی که باشگاه چلسی درباره اخراج مورینیو منتشر کرده کاملاً در تضاد است، بیانیه‌ای که در آن بیان شده اخراج آقای خاص بر اساس توافقی دوجانبه‌ای که میان باشگاه و آقای خاص صورت گرفته و با رضایت نیمکت آبی‌پوشان لندن را ترک کرده است.

مدیر ورزشی آبی‌پوشان لندن تأکید کرد: مورینیو در چلسی همیشه چهره‌ای محبوب، مورد احترام و مهم خواهد ماند. میراث او در استمفوردبریج و فوتبال انگلیس تا مدت‌ها به یاد خواهد ماند و ما همیشه از او در استمفوردبریج استقبال می‌کنیم.