محمد نوری در رابطه با آخرین وضعیت تیمش قعرنشین مسیمیر در لیگ ستارگان قطر گفت:

 

از اول هم نمی خواستیم امتیاز از دست بدهیم

ما این فصل را به سختی پیش می بریم، در بازی های مان هم تلاش بسیاری می کنیم اما پشت سر هم بازی های مان را می بازیم، مهم این است که در حال حاضر نهایت تلا شمان را می کنیم، البته از اول بازی ها هم تلاشمان این بود که امتیازی از دست ندهیم، اما تاکنون همه نتایج به گونه ای دیگر پیش رفت.

 

تلاش می کنیم جزء نامزدهای سقوط نباشیم

در حال حاضر خیلی زود است که بخواهیم راجع به تیم های سقوط کننده نظر بدهیم، اکنون بازی های تازه به نیم فصل رسیده است و زمان زیادی تا موقعی که بتوانیم بگوییم کدام تیم ها سقوط می کنند باقی مانده است، تیم ما هم تمام تلاشش را می کند تا جزء نامزدهای سقوط نباشد.

 

هم قسم شدیم در لیگ بمانیم

ما برنامه های زیادی داریم که یکی از آنها این است که تلاش کنیم از تیم هایی ماند الوکره پیش بیفتیم. همه قرارهایی که با همدیگر گذاشتیم راجع به این است که تیم را در لیگ نگه داریم، ما با هم هم قسم شدیم.

 

چهار حریف سخت پیش رو

در چهار بازی آینده مان، چهار حریف سرسخت را پیش رو داریم، الریان، السد، لخویا و الجیش تیم هایی هستند که بازی های بسیار سختی را در مقابل آنها خواهیم داشت و تلاشمان را می کنیم حداقل یک امتیاز بگیریم اما این را باید بگویم که تیم از پیش باخته ای نیستیم. ما بسیار دوست داریم به ماندن در لیگ اهمیت بدهیم و اتفاقا تمام تلاشمان را داشتیم تا در جام حذفی هم موفق باشیم که این اتفاق نیفتاد و نتوانستیم نتیجه بگیریم.

 

خطاهای فردی از ما امتیاز گرفت

به غیر از دو بازی برابر السد و الجیش، ما در تمام بازی های مان خوب ظاهر شدیم و نهایت تلاش مان را به کار بستیم اما در بیشتر بازی ها بد نتیجه گرفتیم، نتیجه هایی که به دلیل خطاهای فردی بازیکنان مان روی می داد.

 

آخر بازی ها امتیاز از دست می دهیم

بسیاری از امتیازات خود را در آخر بازی ها از دست دادیم، شاید در خیلی از بازی ها می توانستیم با تمرکز بیشتر به موفقیت برسیم اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم از شروع نیم فصل دوم با تمرکز بیشتری به بازی های مان بپردازیم و اشتباهات فردی مان را کم کنیم.

 

 

 

حرفه ای ترین بازیکنان در قطر هستند

با حضور بازیکنان حرفه ای در لیگ قطر باید نهایت استفاده را ببریم، این لیگ دارای بهترین بازیکنان است که می توانیم از حضور در مقابل آنها تجربه کسب کنیم، الریان، الجیش و السد هم بهترین حریفان حاضر در لیگ ستارگان هستند، آنها در تمام بازی ها و جلوی همه حریفان خوب بودند.

 

هنوز نوری پرسپولیس نشدم

من با یک مشکل بدنی و آسیب دیدگی وارد بازی های لیگ قطر شدم و شاید به این دلیل بود که فصل را خوب شروع نکردم، بعد از آن هم آرام آرام به شرایط ایده آل نزدیک شدم اما باید بگویم که هرگز به مانند بازی هایم در پرسپولیس، اینجا بازی نکردم.

 

قراردادم یک ساله است

قرارداد من فقط یک ساله است، بعد از آن راجع به شرایط ماندن یا رفتن فکر می کنم، من اعتماد به نفس لازم را دارم تا فقط در لیگ ستارگان قطر بازی کنم و در صورت سقوط به دسته اول احتمال اینکه در این تیم بمانم کم است.

 

از اول می دانستم کار سختی داریم

وقتی من به قطر آمدم و به مسیمیر پیوستم می دانستم کار سختی پیش رو دارم، بهرحال این تیم تازه به لیگ ستارگان قطر آمده بود و طبیعی بود که کار سختی در لیگ داشته باشیم، البته من می دانم که در نیم فصل دوم و تلاش بازیکنان مان می توانیم خودمان را در لیگ حفظ کنیم.

 

باید تیم را باید تقویت کنیم

تیم ما اگر توان خود را زیاد کند به راحتی  می تواند با بازی های خوبش به مسابقات برگردد و بدرخشد، همانطور که گفتم این اتفاق را می توانیم به وجود بیاوریم تنها کمی لازم تیم را تقویت کنند .

 

من در اوج بازی های مسیمیر آمدم

من هرگز به تیمی نیامدم که در حال سقوط باشد، زمانی که من به جمع مسیمیری ها پیوستم این تیم وصعیت بسیار خوبی داشت. آنها در آن زمان در اوج فوتبال شان بودن . اصلا اگر چیزی هم نباشد که بازیکنی که بخواهد به تیم جدید برود چرا باید در تیمی حضور پیدا کند که می خواهد سقوط کند؟

 

آدم مثبتی هستم

من آدم خوشبینی هستم و همیشه سعی می کنم که با دید مثبت به ادامه بازی ها نگاه می کنم، سرمربی که ما داریم فکر یکی از بهترین اروپایی هایی هست که اکنون در قاره آسیا حضور دارد، من فکر میکنم این مربی می تواند به کمک تیم بیاید.

 

نتیجه نگرفتن ما به خاطر کاپیتانی من نیست

در این لحظه خبرنگار روزنامه الوطن از نوری می پرسد که اینکه گفته می شود بازیکنان تیم مسیمیر به دلیل کاپیتانی تو خوب بازی نمی کنند تا چه اندازه صحیح است؟ که نوری در جواب این سوال می گوید:

من هم شنیده ام به دلیل اینکه من کاپیتان تیم هستم بازیکنان لج کردند و خوب باز نمی کنند اما این گونه نیست، ما یاد گرفته ایم که در زمین کار خودمان را بکنیم علاوه بر این باشگاه در قسمت انضباطی بسیار سختگیر است و اگر بازیکنان ما بخواهند بخاطر کاپیتانی من باعث باخت تیم شوند، مطمئنا باشگاه با آنها برخورد سختی می کند.

 

با تمام ضعف های مان خواهیم ماند

ما کار بسیار سختی داریم که بتوانیم در لیگ بمانیم اما می توانیم با گرفتن تیم هایی مانند الخور و الوکره خودمان را در لیگ ستارگان نگهداریم. مسیمیر می تواند با تمام ضعف هایش در لیگ ستارگان باقی بماند و انشااله که این اتفاق خواهد افتاد.