محمود کلهر‌ در مورد وضعیت پرسپولیس و پیروزی این تیم مقابل راه‌آهن اظهار داشت: «یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس را مشاهده کردیم. مشکل ضعف گلزنی سرخپوشان در این دیدار مرتفع شده بود و بازیکنان موقعیت‌هایی که به دست آوردند به گل تبدیل می‌کردند. مهدی طارمی دو گل زیبا به ثمر رساند و نشان داد که کیفیت بالایی دارد.»

 

وی افزود: «مکمل‌های خوبی در تیم پرسپولیس به وجود آمده و بازیکنان خیلی خوب مچ شدند. حضور کریم باقری و مصطفی قنبرپور به عنوان دو پیشکسوت روی نیمکت پرسپولیس وضعیت تیم را بهتر کرده است. همچنین حضور جعفر کاشانی، حسین عبدی و زادمهر به عنوان پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس در هیات‌مدیره باشگاه باعث به وجود آمدن یک تیم پشتیبانی قوی در پشت صحنه شده است که همین مسئله به برانکو در پیاده کردن ایده‌هایش کمک می‌کند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: «حضور محمد انصاری به عنوان یک مدافع چپ کلاسیک بسیاری از مشکلات تیم را برطرف کرده. بازیکنان جوان در فصل جدید عملکرد قوی داشتند و نشان دادند اعتماد به آنها اشتباه نبوده است.»

 

کلهر با اشاره به گل زیبای پرسپولیس به راه‌آهن عنوان کرد: «گل دوم تیم روی یک حرکت ترکیبی بسیار زیبا به ثمر رسید. واقعا بازیکنان نمایش خوبی روی این گل داشتند. کامیابی‌نیا توپ را به زیبایی دریافت کرد و در اختیار عالیشاه قرار داد و او هم خیلی زیبا در یک کار ترکیبی توپ را به طارمی رساند تا گل دوم به ثمر برسد.»

 

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «با انسجام مدیریت و هیات‌مدیره، درایت کادر فنی و نیروی جوانی پرسپولیس کسب قهرمانی دور از دسترس نیست. پرسپولیس نشان داده پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند به موفقیت برسد.»

 

کلهر در مورد اینکه آیا پرسپولیس نیاز به تقویت دارد تصریح کرد: «به نظر من پرسپولیس در نیم‌فصل دوم می‌تواند به جذب یکی دو بازیکن خودش را تقویت کند و با توان بیشتری به مصاف حریفان بروند. پرسپولیس با جذب یک پلی‌میکر و مدافع میانی مثل سیدجلال حسینی می‌تواند به وضعیت خود بهبود ببخشد.»

 

وی در پایان گفت: «از اینکه منصور پورحیدری در بیمارستان به سر می‌برد بسیار ناراحت هستم. امیدوارم او هر چه زودتر سلامتی خود را بازیابد و بتواند بار دیگر با حضور در جامعه فوتبال خدمات ارزنده‌اش را به فوتبال ارائه دهد. او شخصیت و جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران دارد و مورد احترام همه است.»