پرویز مظلومی با درخواست باشگاه راه آهن برای جذب امید نورافکن مخالفت کرد. راه آهنی ها در دوره مدیریت علیرضا رحیمی طی نامه ای به افشارزاده خواستار بکارگیری برخی بازیکنان تیم امید استقلال مانند نورافکن،سید مجید حسینی و میلاد شعبانلو گردیده بودند که افشارزاده در این باره مراتب را منوط به موافقت سرمربی آبی ها دانسته و پرویز مظلومی با بیان اینکه سرمایه هایمان فروشی نیستند مخالفت رسمی خود را اعلام کرده است.

* مهدی جعفرپور مدافع تیم راه آهن با مدیران باشگاه جهت فسخ قرارداد به توافق نرسید.باشگاه به وی مبلغی را پیشنهاد داده که مورد موافقت این بازیکن قرار نگرفته است.

* مهاجم تیم نیروی زمینی در تمرینات راه آهن حضور یافت. سهیل هزار جریبی که خدمت سربازی او خاتمه یافته به احتمال فراوان با قراردادی یک و نیم ساله به راه آهن می پیوندد. وی در بازی دوستانه راه آهن و نیروی زمینی درجمع شاگردان تاتار به میدان رفت و گلزنی هم کرد.

* جلسه هیات مدیره باشگاه راه آهن بعد از بازی هفته هفدهم مقابل سایپا و در تعطیلات یک ماهه لیگ برتر به منظور بررسی شرایط تیم برگزار خواهد شد.

* محمد عباس زاده مهاجم جدید راه آهن که با این تیم قرارداد داخلی بسته در دیدارهای دوستانه این تیم از ناحیه کمر آسیب دیده و باید چند روزی استراحت کند.به نظر می رسد وی در بازی با فولاد هم غایب باشد.

* احتمال جدایی امین منوچهری و حمید علی عسگری از راه آهن قوت گرفته است. جدایی قطعی آنها منوط به جذب نفرات مورد نظر تارتار است.

* فرشید استحقاری مربی کرمانشاهی که همشهری مدیرعامل راه آهن است و سابقه حضور در پدیده مشهد را نیز دارد احتمالا در باشگاه راه آهن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.سمت وی هنوز مشخص نشده است.

* راه آهنی ها تا پایان سال 94 فقط یکبار سوار هواپیما خواهند شد.آنها از هفته اول تا هفتم مسابقات به ترتیب با فولاد و سایپا و تراکتور در تهران،صبا در قم،سیاه جامگان در تهران،ملوان در انزلی و استقلال تهران در ورزشگاه شهر قدس که بازی با صبا و ملوان را با اتوبوس به قم و انزلی سفر می کنند و تنها 21 اسفند که مقابل استقلال اهواز در اهواز بازی دارند این سفر هوایی انجام می شود.