محمدرضا داورزنی درباره اینکه اولویت فدراسیون والیبال در حال حاضر صعود به المپیک است، یا موفقیت در لیگ جهانی و یا ایجاد ساختار مناسب در تیم و جوانگرایی، گفت: از مجموع اهداف و برنامه‌های 10 سال اخیر ما تنها هدفی که باقی مانده، حضور در المپیک است که امیدوارم با تغییراتی که انجام شده، این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که داریم و انتظاری که مردم دارند، باید تلاش کنیم تا در المپیک 2016 حضور داشته باشیم. تغییرات در کادرفنی و برنامه‌ریزی ما برای این بود که نمی‌خواستیم برای حضور در المپیک ریسک کنیم. با توجه به عملکردی که در مدت اخیر داشتیم، آسیب‌شناسی کردیم و در نهایت تغییراتی در کادرفنی به وجود آوردیم.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: اکنون اولویت ما راهیابی به المپیک 2016 ریو است و پس از این مسابقات می‌توانیم دست به جوانگرایی بزنیم و البته برای المپیک 2020 برنامه‌ریزی کنیم.

داورزنی درباره اینکه لوزانو و سیچلو چگونه مسابقات لیگ ایران را زیر نظر خواهند گرفت، اظهار داشت: پس از مسابقات انتخابی اروپا، سیچلو لیگ را در نظر خواهد گرفت. سرمربی و مربی تیم ملی به برلین می‌روند و پس از آن سیچلو به ایران خواهد آمد و لوزانو به لهستان می‌رود، اما فیلم تمام مسابقات لیگ در اختیار لوزانو قرار خواهد گرفت.

وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، گفت: به محض پایان دور برگشت مسابقات لیگ نفراتی از 8 تیمی که از راهیابی به پلی‌آف بازمی‌مانند، دعوت می‌شوند و زیر نظر سیچلو کارشان را آغاز خواهند کرد. این اتفاق در 7-6 اسفند رخ می‌دهد و یک ماه پس از آن و با اتمام مسابقات پلی‌آف، از فروردین ماه سال 95 و با حضور بازیکنان 4 تیمی که به پلی‌آف رفته بودند، کار زیر نظر لوزانو آغاز خواهد شد.

داورزنی درباره زمان عقد قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی والیبال عنوان کرد: صبح امروز ابتدا با لوزانو و سپس با سیچلو جلسه داریم اما مراسم عقد قرارداد فردا در زمان نشست خبری لوزانو انجام خواهد شد.