حمیدرضا آصفی، عضو سابق هیات مدیره استقلال و از دیپلمات‌های کشور در سالیان نه چندان دور بعد از ملاقات با منصور پورحیدری درباره شرایط وی گفت: شرایط روحی ایشان خیلی خوب است و به لحاظ هوشیاری در سطح عالی قرار دارند. ایشان به من گفت که به افشارزاده گفته که می‌خواهد با استقلال به تبریز برود و روحیه خوبی دارد. تا جایی که می‌دانم قرار است یک جلسه‌ شورای دیگر درباره وضعیت آقای پورحیدری برگزار شود تا به یک نتیجه‌گیری نهایی پزشکان برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پورحیدری او را شناخت؟ گفت: بله. من را شناختند.

آصفی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد ظرف یکی، دو روز آینده آقای پورحیدری از بیمارستان مرخص شوند، گفت: فکر می‌کنم برای ترخیص زود باشد. به مصلحت نیست که ایشان از بیمارستان بیرون بروند چرا که کار ایشان هم خیلی کار پر استرسی است.

عضو سابق هیات مدیره استقلال در پاسخ به این پرسش که شرایط استقلال را در حال‌ حاضر چطور می بیند، گفت: شرایط آبی ها بد نیست. پول هم برسد می‌تواند بهتر شود.

آصفی در پاسخ به این سوال که تفاوت استقلال با دوره‌ای که او در این تیم حضور داشته چیست، بیا‌ن‌ کرد: استقلال آن زمان چیز دیگری بود، ولی الان هم خوب است. استقلال آن زمان منسجم و بی حاشیه‌تر بود. این که می‌گویند رسانه‌ها در آن دوره کم بوده و طبعا حاشیه‌ها هم کمتر بوده قبول ندارم. اساسا قبول ندارم که رسانه‌ها تیم را به حاشیه می‌برند. طی تحقیقی که سازمان ملل انجام داده و مستند است 90 درصد فساد را رسانه‌ها از بین می‌برند. به‌ هر‌ حال رسانه‌ها مثل مرغی هستند که در عروسی و عزا سرشان بریده می‌شود. البته برخی از رسانه‌ها خطاهایی دارند، ولی این عمومیت ندارد.

عضو سابق هیات مدیره استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که این روزها چه کار می‌کند؟ گفت: به آقای پورحیدری گفتم که مثل ما از طریق تلویزیون فو‌تبا‌ل را دنبال کند و در حال‌ حاضر مسائل را از تلویزیون پیگیری می‌کنیم.