امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در جام حذفی و در برابر استقلال در حضور خبرنگاران گفت:

 

در بازی اخیر آمار خوبی داشتیم

 

تولد امام زمان و شب یلدا را تبرک می گویم که یکی از جشن های ما ایرانیان است. امیدوارم آقای پورحیدری هر چه سریع تر سلامتی اش را به دست بیاورد.  این بازی با بازی هفته پیش خیلی فرق دارد. در هفته پیش بچه ها آرامش و تمرکز نداشتند. ما خوشحالیم در 2 بازی توانستیم 4 امتیاز بگیریم و آمارهای خوبی داشتیم. این بازی حذفی است و برنده خواهد داشت.

 

تنها دغدغه ما مصدومیت شجاع است

 

 با تغییراتی خواهیم داشت نسبت به بازی با استقلال اهواز در خط هافبک باید درگیریمان بیشتر باشد. تمام دغدغه ما مصدومیت شجاع خلیل‌زاده است و او تمریناتش را شروع کرده و امیدوارم که بتواند بازی کند. از دوستان رسانه ای هم تشکر می کنیم که خوب از ما حمایت کردند. در مجموع نسبت به بازی اول شرایطمان خیلی بهتر شده است.

 

می خواهیم جنگ های تن به تن را ببریم

 

یکی از نکته های خوب ما نظم در ساختار دفاعی بود. شاید تحت فشار بودیم ولی موقعیتی به حریف ندادیم و گل نخوردیم.  دنبال این هستیم که در 90 دقیقه بتوانیم برنده بازی شویم. با شناختی که از استقلال داریم یکی از اهدافمان این است که بتوانیم در وسط زمین برتری عددی ایجاد کنیم و جنگ های تن به تن را ببریم.

 

نظم خوبی به دفاع داده ایم

 

باید در فصل نقل و انتقالات در پست مدافع هدف تیم را تقویت کنیم در مجموع شرایطمان از اول فصل بهتر شده است. همین استقلال اهواز با تیم های بزرگی نتایج بسیار خوبی گرفته است مثل بازی با سپاهان ما در آن بازی چون در دقایق اول گل خوردیم کمی تحت فشار بودیم ولی توانستیم نظم تیمی را اجرا کنیم و در دقایق آخر گل بزنیم. قبلا تراکتور بیشتر گل ها را در نیمه دوم می خورد ولی ما توانسته ایم نظم دفاعی خوبی به این تیم بدهیم و کم گل بخوریم.

 

امیدوارم هواداران بیایند

 

جا دارد یادی از آقای تونی کنیم، امیدواریم با بازی های خوب و تماشاگرپسند هواداران را مجاب کنیم که به استادیوم بیایند.

 

نسبت به هفته های قبل بهتر شدیم

 

طبیعا در بازی حذفی یک تیم حذف می شود خدا کمک کند که ما برنده باشیم. باز هم می گویم تیم ما نسبت به هفته های قبل بهتر شده است. امیدوارم طرفداران به استادیوم بیایند و با حضور آنها به فینال برویم. در مجموع به این تیم خیلی امیدوار هستم. از روزی که ما آمدیم قدرت فراگیری بازیکنان خیلی خوب بوده.

 

عباسی انسان خدمتگزاری است

 

از زحمات آقای عباسی باید تشکر کنیم. این آدم برای خدمتگذاری آمده است و هیچ چشمداشت مالی  ندارد. با تمام مشکلاتی که دارد با تمام وجود کار می کند. من به باشگاه لیست دادم که برطبق افکار من و اگر تیم نتیجه نگیرد به آقای عباسی ربطی ندارد.

 

باید حرفه ای رفتار کنیم

 

من در اخبار ورزشی می‌دیدم که آقای آنچلوتی به بایرن رفته است، آقای گواردیولا در بایرن نیست ولی با تمام وجود کارش را انجام می دهد. این فوتبال است و ما باید یاد بگیریم که حرفه ای رفتار کنیم. مطمئنا هفته به هفته شرایط تراکتورسازی بهتر می شود و ما باید کمک کنیم که این تیم موفق شود.

 

آرامش تیم، من را امیدوار می کند

 

ما تازه 7، 8 روز است آمده ایم و توانسته ایم 4 امتیاز بگیریم. طبیعتا نسبت به بازی گذشته ما آرامش بهتری داشته ایم این آرامشی که در تیم است من را امیدوار می کند. به هر حال مبلغی از قرارداد بازیکنان داده شد. آقای عباسی دوستدار آذربایجان هستند و واقعا خیلی محبت کرده که مردم آذربایجان خوشحال باشند.  از نظر روحی روانی شرایط خوبی ایشان در تیم ایجاد کرده اند. یک بهشت دنیوی داریم و یک بهشت اخروی، در بهشت دنیوی باید آرامش داشته باشیم که خدا را شکر تیم ما آرامش دارد.

 

همه زحمت می کشند

 

خوشحالیم که تماشاگران ما سر تمرین ها می آیند. مطمئنا هفته به هفته و بازی به بازی بهتر خواهیم شد. در مجموع همه دارند زحمت می کشند که این تیم به خواسته خود برسد. 

 

سربازها را به زور نگه نمی داریم

 

شما نیمه خالی لیوان را می بینید و بختیار هم مصاحبه های حمایت درباره تراکتور انجام داده است. نه تیم تراکتورسازی و نه آقای عباسی نمی خواهند سربازهایی که خدمت سربازیشان تمام شده را نگه دارند. تا روزی که این بازیکنان سرباز هستند در خدمتشان هستیم و اگر خدمت سربازیشان تمام شود و نخواهند در تراکتورسازی باشند ما جلوی آنها را نمی گیریم.

 

خودم برای بختیار کادو می خرم

 

من خودم برای بختیار رحمانی کادو می خرم و او را بدرقه می کنم. آقای بختیار رحمانی خیلی خوب تمرین می کند و با آقای عباسی هم صحبت کردم. ما بازیکنی را می خواهیم که با تمام وجودش برای تراکتور بازی کند. هر روزی هم که سربازیش تمام شود می تواند برود. از آقای زنوزی هم تشکر می کنم که برای 2 بازیکن گسترش فولاد محبت کرد و آنها را در اختیار تراکتورسازی قرار داد. آقای کمالوند هم با همه مشکلاتی که داشتند با تراکتورسازی راه آمدند.

 

مشکل پرداختی نداریم

 

ما از نظر پرداختی از خیلی از باشگاه ها جلوتریم و مشکل پرداختی به بازیکن نداریم. به هر حال هر کس دیگری هم به غیر از آقای عباسی بیاید شرایط پرداختی ها همین است و نمی تواند از جیبش پول بیاورد. آقای عباسی بسیار مدیریت می کنند و دارند در پرداختی ها اولویت بندی می کنند.

 

شاید مجبور شویم مهاجم بگیریم

 

آقای حمزه یونس قراردادی دارد که نسبت به قراردادش عمل نشده است. ایشان می گویند نسبت به قراردادی که دارید پول من را بدهید، ایشان حرفه ای فکر می کنند و می گویند تا حق و حقوقم را نگیرم بازی نمی کنم. من در مورد حضور ایشان نمی توانم چیزی بگویم چون ایشان در زمان تونی به تراکتور آمده است. شاید ما مجبور شویم یک مهاجم هدف جذب کنیم.

 

داور هم احتمال اشتباه دارد

 

من نمی دانم بیانیه استقلال برای چه چیزی بوده و من بازی قبل را که دیدم هیچ اتفاقی در آن بازی رخ نداده بود. داوری قبلی یکی از داوری های خوب بوده است. به هر حال داور هم احتمال دارد اشتباه کند در بازی قبلی یک پنالتی به نفع ما گرفته نشد.

 

مهم این است تماشاگران بیایند

 

امیدوارم که طرفداران به استادیوم بیایند و احترام بگذارند. این قانون فوتبال است که یک روز یک نفر می آید و یک روز می رود. تماشاگران باید در این بازی حضور داشته باشند و از فوتبال لذت ببرند. تمام این برد و باخت ها تمام می شود و امیدوارم طرفداران تیمشان را تشویق کنند. آقای تونی یک روز سرمربی تراکتور بوده و رفته و مهم این است که تماشاگران بیایند و تراکتور را تشویق کنند.