بهزاد خداداد  درباره انتخابات سال 92 فدراسیون تکواندو مدعی شد: سیدمحمد پولادگر رییس فعلی فدراسیون تکواندو آن زمان برای حفظ جایگاهش در فدراسیون دست به هر کاری زد تا در انتخابات رای بیاورد. در مورد حمایت از پولادگر در آن زمان اشتباه کردم چون او نزدیک به انتخابات ارتباطات خوبی با برخی افراد گرفت، در انتخابات فدراسیون تکواندو حق رای نداشتم اما وعده و وعید او به همان افراد حقیقت نداشت.

 

وی افزود: در زمان انتخابات فدراسیون تکواندو کاری کردند که هادی ساعی نتواند در انتخابات شرکت کند. خوشبختانه جامعه تکواندو واقعیت ها را می داند.

کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو با بیان اینکه دوره آخری است که پولادگر ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده دارد، مدعی شد: چون دوره آخری است که پولادگر در فدراسیون تکواندو ریاست می کند ،‌ پشتوانه های این رشته را نابود می کند تا پس از جدایی از فدارسیون و ناکامی احتمالی تکواندو،  دوران زمان ریاستش را یادآوری کند.

او ادامه داد: امیدوارم مدیر لایقی در آینده برای فدراسیون تکواندو انتخاب شود که دلسوز باشد تا شرایط خوبی برای تکواندو فراهم کند. تکواندو پتانسیل بالایی دارد و باید به جوان‌ها بها داده شود. در سه سال گذشته تکواندو به 10 بازیکن محدود شده، باید از تجربیات همه استفاده کرد.