فردین عابدینی بازیکن تازه از بند مصدومیت رها شده تراکتورسازان جزو اندک بازیکنانی است که امیر قلعه‌نویی از عملکرد او راضی است و او را به همراه سینا عشوری به عنوان الگو به دیگر شاگردانش معرفی می‌کند.

 

وی که تعریف‌های قلعه‌نویی را نشان از لطف او می‌داند معتقد است تیمش اگر جام حذفی را با پیروزی مقابل استقلال پشت سر بگذارد به راحتی می‌تواند در ادامه لیگ هم به عنوان یک مدعی به کورس قهرمانی برگردد.

 

اظهارات عابدینی را در ادامه می خوانید:

 

* شرایط با پیروزی مقابل استقلال با امیر قلعه‌نویی گویا برای تراکتورسازی خوب شده است؟

- شرایط تیم خوب است و بچه‌ها در حال حاضر از نظر روحی در سطح بالایی هستند. بازیکنان تراکتورسازی همه در یک سطح هستند و فقط یک مربی خوب و بزرگ مثل امیرخان کم داشتیم که با هدایت خوبش تیم را سر و سامان دهد و مدیریت کند. امیرخان از وقتی آمدند با اینکه دو روز بیشتر تا قبل از بازی با استقلال وقت نداشتیم توانستند از نظر روحی و روانی تیم را در سطح بالایی قرار دهند و توانستیم بازی خوبی مقابل این تیم پرمهره انجام دهیم. در بازی با استقلال اهواز هم بازیکنان به تمرینات خاص ایشان عادت کردند و توانستیم با یک بازی خوب به پیروزی برسیم و با شرایط روحی خوبی آماده بازی جام حذفی مقابل استقلال شویم.

 

* یعنی در زمان تونی این مدیریت وجود نداشت؟

- تونی هم مربی بزرگی بود که مردم تبریز برایش ارزش ویژه ای قائل بودند. تونی هم مدیریت داشت اما به خاطر مشکلات بیماری همسرش چند وقتی بود که تمرکزش را از دست داده بود و از نظر روحی آماده نبود. با این حال او زحمات زیادی کشید و تا وقتی بود کارش را به نحو احسن در تراکتورسازی انجام داد.

 

* رهایی از بند مصدومیت تو مصادف شد با رفتن تونی و حالا به یک مهره تاثیرگذار برای قلعه‌نویی تبدیل شدی که خیلی از عملکرد تو راضی است. حتی قلعه‌نویی تو و حاج صفی را به نوعی به رخ برخی سربازان تراکتور کشیده است که از عملکرد آنها راضی نیست؟

- آن سالی که امیرخان در تراکتور بودند من به عنوان سرباز شاگرد ایشان بودم و فیکس بازی می‌کردم. بعد از آن هم در استقلال با ایشان بودم و بعد هم در تراکتور بودم. قبل از مصدومیتم که در اوج بودم اما مصدومیت طولانی که خیلی طول کشید مرا حسابی عقب انداخت اما خدا را شکر با تمرینات خوبی که داشتم برگشتم. با این حال کار کردن با امیر قلعه‌نویی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مربیان فوتبال ایران افتخاری است و من هم از ایشان تشکر می‌کنم که بعد از مصدومیت به من اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

 

* نگفتی چطور امیر قلعه‌نویی تو و سینا عشوری را برای دیگر بازیکنان مثال زد؟

- گفتم امیرخان به من لطف داشتند. همه بچه‌های تراکتورسازی زحمت می‌کشند و در همین رابطه من و سینا هم جزو همین بازیکنان هستیم. این مساله در کنار اینکه خدا ما را دوست داشته تا عملکردمان در کنار زحمات دیگر بچه‌ها به چشم بیاید لطف امیرخان هم هست و امیدوارم بتوانم در ادامه بیشتر به تیم کمک کنم.

 

* بازی امروز مقابل استقلال در چارچوب جام حذفی را چطور می‌بینی؟ فکر می‌کنی بتوانید فینالیست شوید؟

- به هر حال بازی مقابل تیم پرمهره استقلال آسان نیست اما ما هم تراکتورسازی هستیم که از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌بریم. در بازی اول که نتوانستیم آنها را در تبریز ببریم به خاطر این بود که کادرفنی ما تازه آمده بود و از نظر روحی و روانی وفنی شکل نگرفته بودیم. الان آماده هستیم تا بعد از یک برد شیرین در اهواز مقابل استقلال به میدان برویم وان‌شاءالله با خوشحالی دل هواداران فینالیست شویم.

 

* خودت چقدر فکر می‌کنی با قلعه‌نویی بتوانید در لیگ هم روزهای خوبی را تجربه کنید؟

- هنوز اتفاقی نیفتاده و فاصله ما با صدر آنقدر زیاد نیست که نگران باشیم. مطمئن باشید اگر جام حذفی را با پیروزی پشت سر بگذاریم با روحیه خوب می‌توانیم در ادامه مسابقات لیگ نتیجه بگیریم و به کورس برگردیم. با این حال فعلا تمرکزمان روی بازی با استقلال است که باید آن را ببریم و به فینال برسیم.