امیدوارم هانی برخلاف پدرش بتواند حقش را بگیرد

محسن بنگر، مدافع باتجربه و بلندبالای سرخ‌ها، یکی از ستون‌های پرسپولیس در فصل جاری محسوب می‌شود. مدافعی که درخشش او یکی از دلایل اوج گیری سرخ‌ها بوده است. محسن بنگر این روزها خانواده هادی نوروزی مرحوم، دوست صمیمی‌اش، را به همان برجی آورده که خودش زندگی می کند تا بیشتر هوای خانواده هادی را داشته باشد.

* از خانواده هادی نوروزی خبر داری؟

بله، همسایه ما شدند و هانی هم هر شب به منزل مان می‌آید و از این بابت خوشحالیم. خدا هادی را بیامرزد، پسر کم حرف و با معرفتی بود و امیدوارم بتوانم هر کمکی از دستم بر می‌آید برای خانواده‌اش انجام بدهم.

* برخی‌ها می‌گویند هانی برخلاف هادی خدابیامرز خجالتی نیست؟

خدا را شکر. حداقل هانی بتواند بر خلاف پدر قهرمانش حق خود را از این فوتبال بگیرد.

* فوتبالیست خوبی می‌شود؟

بستگی به خودش دارد. همه زندگی، فوتبالیست شدن نیست. او می‌تواند در کنار فوتبال، تحصیلات خود را هم جدی بگیرد و از ته دل آرزو می کنم در زندگی موفق و باعث افتخار خانواده شود.

* بعد از بازی با راه‌آهن حسابی از برادران محمدی تعریف کردی...

میلاد و مهرداد محمدی بازیکنان بااستعدادی هستند. بازی با استقلال و چند مسابقه دیگر از این دو برادر را دیدم. می‌دانم هر دو پرسپولیسی هستند و امیدوارم روزی بتوانند در تیم محبوب خود (پرسپولیس) توپ بزنند.

* البته مدتی است که این دو برادر افت کرده‌اند و حتی مهرداد محمدی پنج ،شش هفته است که گل نزده است؟

فکر می‌کنم نحسی برنامه 90 این دو برادر به ویژه مهرداد را گرفته باشد! با این حال خیلی‌ها معتقدند بعد از رفتن به برنامه 90، این دو برادر شناخته شدند و دیگری برایشان سخت تر شد.

* مصاحبه‌ای از قول تو خواندیم که گفته بودی دوست داری با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کنی؟

باعث افتخار من است که با پیراهن این تیم بزرگ و دوست داشتنی از فوتبال خداحافظی کنم. این خواسته قلبی من است و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد.

* حالا قرار است محسن بنگر چه زمانی خداحافظی کند؟

راستش را بخواهید با این وضعیت بدنی احساس می کنم هنوز می‌توانم به راحتی در سطح اول فوتبال ایران توپ بزنم. شاید یک سال و شاید هم دو سال دیگر! هر زمانی دیدم نمی‌توانم پا به پای جوان‌ترها بدوم یا بدنم نمی‌کشد، مطمئن باشید فوتبال را کنار خواهم گذاشت.