اگر بخواهند فیلم فحاشی‌ها را منتشر می کنیم

محمد حسین زرندی در پی مصاحبه مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی درباره اتفاقات رخ داده و  فحاشی صورت گرفته به منصور پورحیدری در دیدار این تیم با استقلال گفت: حتما ایشان آن لحظه در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور نداشته اند که این الفاظ را نشنیده اند! ضمن احترام به مردم شریف تبریز باید بگویم عده ای از تماشاگرنماها در ورزشگاه، زمانی که بازیکنان برای بازدید از چمن در ورزشگاه حاضر شدند، علیه مرد بزرگ فوتبال و استقلال شعار دادند و در صورت درخواست باشگاه تراکتورسازی می توانیم فیلم این اتفاق را منتشر کنیم.

وی ادامه داد: البته از دوستانمان در تبریز سوال دارم که آیا فحاشی های صورت گرفته در زمان گرم کردن و جریان بازی به دیگر بازیکنان استقلال را نیز نشنیده اند و یا شاید این اتفاقات به اندازه ای در تبریز تکرار شده که دیگر حساسیتی برای مدیران این باشگاه ندارد؟!

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات شهریاری مبنی بر اینکه باشگاه استقلال با انتشار بیانیه بر روی عملکرد داور تاثیر گذاشته است، اظهار کرد: خوشحال هستیم که روز سه شنبه استقلال هم برنده بازی و هم برنده اخلاق بود. در بازی هفته چهاردهم، باشگاه تراکتورسازی بیانیه ای درباره داوری منتشر کرد و آقای عباسی نیز نسبت به قضاوت قهرمانی مصاحبه ای انجام دادند و ما اعتراضی نداشتیم.چنانچه در همان بازی در دقایق پایانی، پنالتی واضح آبی پوشان به ادعای تمامی کارشناسان، از چشم محسن قهرمانی دور ماند تا تراکتورسازی از یک باخت حتمی خانگی فرار کند.

 زرندی در ادامه گفت‌و‌گو با فارس تصریح کرد:باشگاه استقلال با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار هفته گذشته، وظیفه خود دانست تا با انتشار بیانیه ای، همگان را به رعایت عدالت دعوت کند ولی مانند دیگر تیمها قصاص قبل از جنایت انجام ندادیم. اما با این حال شاهد بودیم در همین دیدار هم صحنه مشکوک به هند پنالتی و یا خطاهای مکرر شجاع خلیل زاده از چشم داور دور ماند ولی با همه این اتفاقات باز هم استقلال بود که برنده این مسابقه شده است.

وی در ادامه گفت: ما خواهان دخالت کمیته محترم انضباطی درباره توهین به بزرگان باشگاه و بازیکنان و همچنین برخورد با ضربه ناجوانمردانه شجاع خلیل‌زاده به جابر انصاری بوده و منتظر اجرای عدالت توسط فدراسیون فوتبال هستیم.فوتبال برد و باخت دارد و باشگاه استقلال برخلاف بسیاری از تیم‌ها که پس از باخت برای فرار از مسئولیت به دنبال توجیه شکست و متهم کردن عوامل دیگر هستند،از آداب و رفتار حرفه ای آگاهی کامل دارد. در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم تراکتورسازی و دیگر نمایندگان کشورمان در بازیهای آسیایی، امیدوارم مسئولین باشگاه تراکتورسازی اکنون که رقابت را در داخل زمین باخته اند، با فرافکنی به دنبال متهم کردن استقلال و توجیه و شانه خالی کردن از پاسخگویی به مردم شریف و غیور آذربایجان نباشند.