رضا نورمحمدی که به دلیل مصدومیت بازی هفته پانزدهم تیمش مقابل راه آهن را از دست داده بود، بار دیگر آماده بازی شده و این هفته می تواند به عنوان کاپیتان پرسپولیس برابر پدیده مشهد به میدان برود. در ادامه گفت و گو  با نورمحمدی را می خوانید:

* از وضعیت آسیب دیدگی ات بگو که به بازی پدیده می رسی یا خیر؟

من چند روزی است که توانستم در تمرینات گروهی شرکت کنم و خدا را شکر مشکلی از نظر مصدومیت برای بازی فردا ندارم. با نظر کادرفنی می توانم در برابر پدیده مشهد به میدان بروم.

* شاید دیدار با پدیده برای خیلی از هواداران یادآور خاطرات هادی نوروزی باشد که در آن بازی یک گل زیبا را به ثمر رساند؟

بله، دقیقا همینطور است. این بازی هم مثل خیلی از اتفاقات دیگر ما را به یاد هادی نوروزی می اندازد. یادم می آید آن گل نوروزی حتی در برنامه نود نیز آرای زیادی را به خود اختصاص داد تا زیباترین گل چند ماه لیگ برتر شود. آنطور که من یادم می آید، آن گل بهترین گل تمام دوران فوتبال هادی نوروزی بود.

* بعد از گذشت چند ماه از غیبت نوروزی، فکر می کنی توانستی جای او را به عنوان کاپیتان در پرسپولیس پر کنی؟

همان موقع که هادی زنده بود نیز من در برخی از بازیهایی که او غایب بود، کاپیتان بودم. با این حال معتقدم جای نوروزی را هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند پر کند. او بازیکنی سر به زیر و بدون حاشیه بود و همین باعث شده با گذشت چند ماه از غیبتش همچنان رسانه ها و اهالی فوتبال به یاد او باشند. من خیلی از مواقع عکس هایی که با هم داریم را می بینم و دوست دارم اتفاقاتی رخ دهد که یاد او همیشه زنده بماند.

* شرایط پرسپولیس را در آستانه بازی فردا مقابل پدیده چطور می بینی؟

خدا را شکر شرایطمان خیلی خوب است. در بالای جدول قرار داریم و با 2 بردی که در 2 بازی قبلی به دست آوردیم، از نظر روحی وضعیتمان بسیار خوب است. اصلا برایمان فرقی نمی کند که داخل خانه بازی می کنیم یا بیرون از خانه و فقط به دنبال 3 امتیاز هستیم. می خواهیم هر طور شده در 2 بازی پیش رو برنده شویم تا حداقل با رده سومی به تعطیلات نیم فصل برویم.

* پس در بازی با استقلال خوزستان که صدرنشین جدول است و بعد از این بازی برگزار می شود نیز به دنبال پیروزی هستید؟

ما دنبال قهرمانی هستیم و در چند بازی آینده به دنبال این هستیم که رقبای رودرروی خود را شکست دهیم. اول با استقلال خوزستان بازی داریم و بعد از تعطیلات نیز باید به مصاف ذوب آهن برویم.

* چقدر برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل هستی؟

همان زمانی که ما شانزدهم جدول هم بودیم، حرف از قهرمانی می زدیم و الان که چهارم هم شده ایم، باز هم از قهرمانی می گوییم. فکر می کنم اشتباهات داوری و اضافه شدن چند بازیکن جوان در ابتدای فصل باعث شد نتایج خوبی نگیریم. همانطور که گفتم فعلا تمام تمرکزمان روی این 2 بازی آینده است.

* اخیرا استقلال و ذوب آهن فینالیست های جام حذفی شدند. حسرت غیبت پرسپولیس در فینال را نمی خوری؟

برنامه ما از ابتدای فصل این بود که به فینال جام حذفی برسیم و به نظرم اگر اشتباهات داور در بازی با ذوب آهن نبود، می توانستیم فینالیست شویم و حالا ما حریف استقلال در فینال بودیم. آن موقع می شد یک دربی جذاب را دید اما دیگر نمی خواهم به گذشته فکر کنیم و خاطره آن بازی را از ذهنمان پاک کردیم.

* با اینکه گمانه زنی های زیادی می شود اما برانکو بارها تاکید کرده که با همین بازیکنان می تواند قهرمان شود. به نظرت پرسپولیس نیاز به بازیکن جدید دارد؟

برانکو همواره اعتقاد ویژه ای به بازیکنان پرسپولیس دارد و بارها چه در رسانه ها و چه در جمع خصوصی با بازیکنان اعلام کرده که به همه ما برای قهرمانی نیاز دارد. فقط فکر می کنم برانکو قصد دارد یک بازیکن جای هادی نوروزی بگیرد وگرنه به سایر بازیکنان اعتقاد صد در صد دارد. البته من به عنوان بازیکن به هیچ عنوان به بحث نقل و انتقالات وارد نمی شوم چون وظیفه من نیست.

* برانکو در برنامه نود این هفته به عنوان برترین مربی نیم فصل اول انتخاب شد؟

من هم با نظر مردم موافقم چون این تیم با نفرات جوان توانسته یک نمایش فوق العاده داشته باشد. اگر در ابتدای فصل نتیجه نگرفتیم، فقط به خاطر این بود که بازیکنان جوان داشتیم. فکر می کنم در چند سال اخیر این حمایت از کادرفنی پرسپولیس توسط پیشکسوتان بی سابقه بوده چون پرسپولیس واقعا زیبا بازی می کند. ما آنقدر هجومی بازی کردیم و مردم به این موضوع عادت کرده اند که وقتی فقط یک نیمه مقابل گسترش فولاد خوب نبودیم، همه اعتراض کردند.