هادی طباطبایی  درباره جلسه دیروز کمیته فنی تیم فوتبال امید اظهار داشت: دیروز جلسه ای درباره تیم فوتبال امید برگزار شد و گزارشاتی درباره اردوی بندرعباس ارائه دادیم و درباره آینده این تیم صحبت کردیم. همچنین در این جلسه درباره آخرین وضعیت لژیونرهای تیم فوتبال امید راهکارهایی اندیشیده شد و خود علیرضا جهانبخش هم دقایقی در این جلسه حضور داشت. به دنبال این هستیم تا در این فرصت کم باقیمانده شرایطی را فراهم کنیم تا این سه بازیکن بتوانند همراه تیم مان به قطر بیایند. شرایط بسیار دشوار است اما ما امیدواریم.

وی افزود: اگر نیاز باشد شخصا محمد خاکپور به هلند خواهد رفت و من هم عازم روسیه خواهم شد اما همان طور که اشاره کردم هنوز هیچ چیز مشخص نشده است  و فرصت ما هم کم است. با این حال ما تمام تلاش مان را به کار خواهیم بست تا این سه بازیکن همراه تیم مان باشد اما اگر این طور نشد باقی نفرات با توجه به یکسال تمرین کردن در کنار هم این آمادگی را دارند تا جای لژیونرها را پر کنند. در نهایت باید همه چیز در این هفته مشخص شود. 

مربی تیم فوتبال امید درباره به تاخیرافتادن دو بازی هفته شانزدهم لیگ برتر و متعاقب آن عقب افتادن چند بازی از هفته هفدهم که منجر به تداخلش با پرواز تیم فوتبال امید می شود خاطرنشان کرد: متاسفانه از این قضیه اطلاعی ندارم و باید در این باره راهکار بیندیشیم. امیدوارم این مشکل به مشکلات قبلی ما اضافه نشود.

وی درباره صحبت غلامرضا بهروان مبنی بر اینکه مسئولین تیم فوتبال امید چاره بیندیشند تا برنامه ریزی لیگ دچار مشکل نشود خاطرنشان کرد: با این حساب همه اش ما همکاری کرده ایم. ما در این زمان توانستیم برای تیم امید بلیت بگیریم و بعد از آن هم که به امارات رفتیم باید ابتدا بازیکنان را ریکاوری کنیم. درصورتی می توانیم از آنها استفاده لازم را ببریم که به موقع آنها را در اختیار داشته باشیم. امیدوارم این بار دوستان کمی با ما همکاری کنند.

مربی تیم فوتبال امید درباره مراسم بدرقه ای که قرار است برای این تیم در هتل المپیک برگزار شود اذعان داشت: من هم از این قضیه مطلع شدم و از مسئولین برگزاری این مراسم تشکر میکنم. امیدوارم که در نهایت تیم امید بتواند نتیجه موردنیاز را به دست آورد.

طباطبایی در پایان درباره ادعای رضا مهاجری درباره احمد نورالهی مبنی بر اینکه این بازیکن خودش را از عمد به مصدومیت زده تا همراه تیم امید نباشد گفت: هم پزشک تیم فوتبال امید و هم کمیسیون پزشکی به دنبال این قضیه بوده است و به اظهارنظرهای دیگران توجه نکنید. ما پیگیر این موضوع بوده ایم و این طور نیست که هر بازیکنی بخواهد خودش را به مصدومیت بزند و از اردوی تیم فوتبال امید برود. ما اجازه این کار را به هیچ بازیکنی نمی دهیم و مطمئن باشید این اتفاق هم نیفتاده است.