منتظر دیدن حنیف در لباس دامادی هستم

در آستانه بازی استقلال و سیاه‌جامگان مشهد با چپ‌پای گلزن استقلال که هنوز به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی نکرده گفت‌وگو کردیم.

 

سیاه‌جامگان می‌تواند برای استقلال خطرآفرین باشد؟

تیم‌هایی در این سطح برای بازی مقابل استقلال یا پرسپولیس خیلی انگیزه دارند، تک‌تک بازیکنان جوان و باتجربه وقتی مقابل تیم بزرگ وارد میدان می‌شوند حیثیتی می‌دوند و می‌جنگند، فرهاد کاظمی در شارژ کردن روحیه بازیکنانش استاد است، طوری تیمش را کوچ می‌کند که بازیکن به خودش می‌گوید توان برد را دارم، می‌برم ولی باید مقتدرانه و پرگل برنده مسابقه باشم. به همین علت استقلالی‌ها اصلاً نباید حریف سه‌شنبه خود را دست‌کم بگیرند؛ حتی رضا عنایتی برای نشان دادن حقانیت خود حتماً بهترین تلاشش را انجام خواهد داد.

عملکرد این فصل استقلال چطور بوده؟

استقلال تیم خوبی است که پس از بیرون انداختن جاسم کرار یک‌دست و متحدتر شده و نتایج قابل قبولی کسب کرده است و امیدوارم با شایستگی قهرمان لیگ برتر شود.

این‌طور که مشخص است شما هم از جاسم کرار خوشت نمی‌آید؟

چه کسی از این آدم خوشش می‌آید؟ البته چند نفر باعث شدند کرار رفتار زشتی بروز بدهد، اگر از روز اول یک نفر پشت‌ دستی به او می‌زد کار به اینجا نمی‌رسید. حتی آنهایی که زیاد اهل فوتبال نیستند می‌دانند کرار به خاطر پول چه کارهایی انجام می‌دهد و برای یک صد دلاری پشتک می‌زند بعد رفته و مدعی شده 50 هزار دلار پول نقد در منزلش گذاشته و به عراق رفته است! صد درصد دروغ می‌گوید و تهمت می‌زند. اگر بنده در عراق منزل استیجاری داشته باشم و 50 هزار دلار در منزل بگذارم و به ایران بیایم حماقت کرده‌ام، در ثانی این فرد همواره حاشیه‌ساز، دروغ می‌گوید و باید بابت این تهمت زشت مجازات شود. حیف زمانی که من استقلال بودم کرار در تیم نبود چون می‌شد او را به خوبی راهنمایی و ارشاد کرد! خوب بود که بازیکنان استقلال متحد شدند و از مظلومی و مدیران خواستند کرار اخراج شود.

هنوز با بازیکنان استقلال رفاقت می‌کنی؟

با بچه‌های قدیمی رفیق هستم اما فرصت نکرده‌ایم زیاد با یکدیگر باشیم. الان منتظر دیدن حنیف عمران‌زاده در لباس دامادی هستم که حتی تصورش برایم حیرت‌آور است! مانده‌ام در مراسمش رفقا چقدر او را اذیت خواهند کرد، یک عمر با بقیه شوخی کرده و احتمال می‌دهم در مراسم ازدواجش جبران کنند! این را هم بگویم دل حنیف دریاست و آدم درستی است.

خاطره خاصی از او داری؟

تا دل‌تان بخواهد اما چون خاطرات خاص هستند نباید رسانه‌ای شوند. فکر کنم بیشترین خاطره را از حنیف، مهدی رحمتی داشته باشد چون سال‌ها هم‌اتاقی بوده‌اند.

از شدت مصدومیت رحمتی خبر داری؟

متأسفانه مهدی رحمتی مصدومیت‌ها را شوخی می‌گیرد. بارها خودم می‌دیدم پزشک تیم به او تأکید می‌کرد یک هفته استراحت کند و پایش را داخل زمین نگذارد اما می‌زد به فاز شوخی و خنده! از چند سال قبل با چند مصدومیت که برای رفع نیاز به استراحت 2، 3 ماهه دارد مشغول تمرین و بازی است اما نگاهش به فوتبال طوری بوده که توانسته یک دهه با اختلاف فاحش نفر اول دروازه‌بان‌ها باشد و همین فصل هم تا الان 10، 15 امتیاز برای تیمش گرفته است.