هادی عقیلی در ویژه برنامه سال نو میلادی باشگاه سپاهان اظهار داشت: امیدوارم سال 2016 سال خوبی برای ما باشد به خصوص اینکه ژانویه امسال مصادف با نیم‌فصل دوم لیگ برتر است.

وی افزود: در نیم‌فصل اول شرمنده همه هواداران سپاهان شدیم و هواداران فقط این را بدانند که داریم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و آنهایی که تمرینات را از نزدیک دیده‌اند می‌دانند که کادرفنی و بازیکنان تیم در تمرینات از جان مایه می‌گذارند.

عقیلی گفت: اما امسال شرایطی به وجود آمده است که استقلال خوزستان که سال گذشته برای نیفتادن به لیگ پایین‌تر می‌جنگید امسال در صدر جدول قرار دارد. شرایط لیگ برتر نسبت به سال قبل تفاوت کرده است و تیم‌ها به هم نزدیک‌تر شده‌اند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم ما قهرمان فصل قبل است اما متأسفانه درحال حاضر چه از خودی و چه از بیرون و تیم‌های دیگر ضربه می‌خوریم. امیدوارم موضوع خودی‌ها را حل کنیم تا تیم‌مان در جدول بالا برود چون با همین نفرات و کادرفنی که داریم لیاقت شرایط بهتری را داریم.

عقیلی اضافه کرد: امیدوارم به روزهای خوب‌مان برگردیم. من فکر می‌کنم تنها در همین بازی با استقلال خوزستان بود که شرایط ما بد بود و در سایر مسابقات لیاقت پیروزی داشتیم و فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که در مسابقات آینده برنده از زمین خارج شویم تا کارمان نتیجه داشته باشد. امیدوارم با کمک هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند، سپاهان جان بگیرد.