دوست ندارم فوتبال این ستاره خراب شود!

مسعود رضاییان درباره مشکلات مالی تیمش اظهار داشت: این مشکلات کماکان ادامه دارد. واقعا برایمان این شرایط سخت است اما به هر حال باید کنار بیاییم و به دنبال راهکاری برای خروج از این بحران باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نتایج ضعیف ملوان با مشکلات مالی رابطه مستقیم دارد، بیان داشت: تا حدی بله اما نباید مسائل دیگر را نادیده گرفت. فارغ از مشکلات روحی وروانی، ما در هفته های گذشته با مصدومیت آرش افشین و رافخایی و جدایی فرزاد حاتمی، در امر گلزنی مشکل پیدا کردیم. این مساله فنی به تیم ما ضربه زده است. چنین شرایطی مستلزم این است که بازیکن جدید جذب کنیم و با توجه به اینکه پول نداریم، چنین مساله ای امکان پذیر نیست.

مدیرعامل ملوان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا در این شرایط به جذب بازیکن سرباز دست نمی زند، تاکید کرد: من فکر نمی کنم در شرایط کنونی مهاجمی که سرباز شده باشد، را پیدا کنیم و اگر هم بازیکنی پیدا شود باید قبول کنیم که با توجه به اوضاع بهتر تراکتورسازی را به ما ترجیح می دهد. به هر حال تیم تراکتورسازی درجدول اوضاع بهتری دارد.

رضاییان درباره احتمال جذب بختیار رحمانی تاکید کرد: پروسه انتقال یک بازیکن از سپاه به نیروی دریایی آسان نیست و زمان می برد. با این وجود ما درخواست مان را در این باره به ستاد مشترک نیروهای مسلح ارسال می کنیم. من بختیار رحمانی را از 13، 14 سالگی در فولاد می شناسم. او بچه خوبی است و فکرمی کنم خودش هم الان به اشتباهش پی برده است. تصورم بر این است که او به تراکتورسازی برمی گردد و بازی اش را می کند اما اگر بشود که او را به ملوان بیاوریم، خیلی خوب است. پس در این خصوص اقدام می کنیم.

وی افزود:مسئولان تراکتورسازی هم بزرگی کنند و از اشتباه بختیار بگذرند. او بازیکن خوبی است و نباید کاری کنیم که فوتبالش تباه شود. از نظر حرفه ای تاکید می کنم که کار بختیار اشتباه بوده ولی باید بخشید تا به یک فوتبالیست درس عبرت داد.