صادق پور: منتظر پاسخ مظلومی هستم

در مورد نقل و انتقالات در این باشگاه اظهار داشت: روند جذب بازیکن را پیش روی خود داریم و امیدوارم در پایان نقل و انتقالات نقاط ضعف خود را به قوت تبدیل کرده باشیم.

وی در پاسخ بهاین سوال که آیا باشگاه راه‌آهن تصمیم دارد برادران دو قلوی محمدی را از دست بدهد، گفت: باید ببینیم شرایط جذب بازیکن در راه‌آهن به چه شکل پیش می‌رود. بدون مطالعه نمی‌توان خروجی داشته باشیم و شاهد ورودی نباشیم.

مدیرعامل راه‌آهن در جواب به این پرسش که باشگاه راه‌آهن چطور به فروش برادران محمدی فکر می‌کند در حالی که مهدی تارتار بارها تاکید کرده که نمی‌خواهد این دو بازیکن را از دست بدهد، گفت: با توجه به اینکه باید نقطه نظرات مربی را در نظر بگیریم قطعا در مورد تمام بازیکنانمان اگر درخواستی داشته باشیم با خرد جمعی تصمیم می‌گیریم و قطعا آنچه که برای باشگاه اصلح باشد اتفاق می‌افتد.

وی تاکید کرد: ما باید ببینیم چه بازیکنانی جذب می‌کنیم واین بازیکنان تا چه اندازه می‌توانند در تیم اثربخش باشند و تا چه اندازه می‌توانند خواسته‌های ما را برآورده کنند. ما برای جایگزین بازیکنان خروجی خود درخواست‌هایی داده‌ایم و باید منتظر نتیجه آن شویم.

صادق‌پور در خصوص اینکه آیا میلاد محمدی که گفته می‌شود از یک باشگاه روسی پیشنهاد دارد به صورت رسمی خواهان دارد یا خیر؟ گفت: میلاد محمدی از چند تیم ایرانی و خارجی پیشنهاد دارد اما همه چیز برای تصمیم‌گیری به آینده بستگی دارد.

وی همچنین درباره اینکه شایعه شده مهرداد محمدی نیز مورد توجه استقلال است در حالی که آبی‌پوشان این موضوع را تایید نمی‌کنند، گفت: مهرداد هم دو سه درخواست از تیم‌های داخلی دارد اما باز هم تاکید می‌کنم آنچه به سلاح مهرداد باشد تصمیم‌گیری می‌شود و البته که در این میان نظر کادر فنی ما هم مهم است.

صادق‌پور تصریح کرد: من یک درخواستی از آقای افشارزاده داشته‌ام و همچنین بابت موضوعی با پرویز مظلومی مشورت کردم و به او پیشنهادی دادم که قرا راست به من جواب دهند. شاید ما به دنبال معاوضه بازیکن با آنها باشیم که اینجور پیشنهادها در نقل و انتقالات کاملا طبیعی است ولی هنوز هیچ اتفاقی بین ما رخ نداده است. شاید ما برخی بازیکنان استقلال، پرسپولیس، نفت را بخواهیم. به هر حال ما هم به دنبال پوشش نفراتی هستیم که به سرمربی ما کمک کند. مثلا چندی قبل باشگاه تراکتورسازی با من تماس گرفت و درخواست جذب یکی از بازیکنان ما را داشتند که من هم به آنها گفتم در ازای بازیکن مورد نظرشان دو بازیکن آنها را می‌خواهم. در هر صورت این گونه تبادل‌ها در نقل و انتقالات طبیعی است. به نظر شما وقتی هنوز قضیه رسمی نشده باید در مورد آن صحبت کنیم.