عالیشاه: قول می دهم دیگر تمام شد

امید عالیشاه درباره اینکه چه اتفاقی افتاد که پرسپولیسی که در هفته‌های ابتدایی لیگ جزو تیم‌های پایین جدول بود الان به جمع مدعیان قهرمانی لیگ رسیده، گفت: ما در این مدت تمرینات زیادی انجام دادیم و با تمرکز کار خودمان را پیش بردیم. تنها کاری هم که بازیکنان انجام دادند این بود که خواسته‌های کادر فنی را در زمین انجام دادیم و این مسئله باعث شد تا بتوانیم روند خوبی را داشته باشیم از طرف دیگر امیدوارم این روند خوب را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم تا بتوانیم به جایگاه اصلی‌مان برسیم.

وی در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و بردی که سرخپوشان در این بازی به دست آوردند اظهار داشت: استقلال خوزستان تیم جوان، جنگنده و انرژیکی بود و حضور آنها در صدر جدول نشان از قدرتشان داشت اما همه هدف ما گرفتن سه امتیاز بازی بود چرا که برای حضور در بالای جدول باید از سد این حریف قدرتمند می‌گذشتیم.

بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: از طرف دیگر بعد از این بازی باید به تعطیلات می‌رفتیم و همین مسئله باعث شد تا به دنبال یک برد خوب باشیم تا بتوانیم با شرایط خوبی به تعطیلات زمستانی لیگ برویم روحیه ما در این بازی دو چندان بود و معتقدم که یک بازی 6 امتیازی را بردیم و این مسئله باعث شد تا با انگیزه و توان بیشتری در ادامه مسابقات حاضر شویم.

عالیشاه درباره حضور بیش از 40 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای تماشای این بازی اظهار داشت: واقعا باید از هواداران تشکر کرد که در هوای سرد تهران به استادیوم آمدند تا از ما حمایت کنند حضور آنها باعث دلگرمی بازیکنان بود و شور و هیجان زیادی به ما بازیکنان در داخل زمین منتقل کردند امیدوارم در بازی‌های آینده باز هم هواداران به استادیوم بیایند و حمایتشان از ما ادامه‌دار باشد تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری به دست بیاوریم.

عالیشاه در مورد گلزنی‌اش در این بازی و اینکه مدت‌ها بود که گل نمی‌زد، افزود: خدا را شکر می‌کنم که پایم در این بازی به گل باز شد البته در پرسپولیس مهم نیست که چه بازیکنی گل می‌زند بلکه مهم این است که تیم به موفقیت برسد و این از هر چیزی مهمتر است. همه ما برای اعتلای نام پرسپولیس بازی می‌کنیم و اینکه چه کسی گل بزند اهمیت ندارد.

بازیکن تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم معمولا بعد از تعطیلات لیگ نتوانسته روند خوبش را ادامه دهد و آیا این اتفاق بعد از تعطیلات زمستانی لیگ باز هم انجام خواهد شد یا نه، اظهار داشت: ما باید همه تمرکزمان را بر روی بازی‌ها بگذاریم چرا که بازی‌های سخت ما باقی مانده است از طرفی باید در نظر گرفت که ما بعد از تعطیلات لیگ با تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن بازی داریم که این قطعا بازی‌های سخت ما خواهد بود. باید بتوانیم از این دو بازی سربلند بیرون بیاییم تا بتوانیم به روند خوب خودمان در لیگ برتر ادامه دهیم.

عالیشاه خاطر نشان کرد: مطمئنا این بار دیگر بعد از تعطیلات لیگ افت نخواهیم کرد چرا که تمرینات خوبی خواهیم داشت و طبق برنامه قرار است اردوی خوبی هم برگزار کنیم به همین دلیل معتقدم پرسپولیس دیگر وارد افت نمی‌شود و به جایگاه اصلی‌مان در جدول برخواهیم گشت.