این «حمایت رأس مجموعه از زیرمجموعه» در کار گروهی «اصل» است و باید از برانکو ممنون بود که اصول را رعایت می‌کند. اتفاقاً همین چند روز پیش بود که خسرو حیدری از پرویز مظلومی بابت خراب نکردن بازیکنان استقلال تشکر کرد و با طعنه‌ای مستقیم به سرمربی فصل قبل استقلال که در مصاحبه‌هایش افت ملی‌پوشان استقلال را عامل ناکامی این تیم می‌دانست، به رسانه‌ها گفت: «یکی از عوامل موفقیت استقلال این است که مظلومی بازیکنانش را در روزنامه‌ها خراب نمی‌کند.» پس تا اینجا به برانکو ایرادی وارد نیست اما سابقه بد برانکو در اینگونه حمایت‌ها به شدت ما را می‌ترساند. هنوز یادمان نرفته برانکو چطور با همین جدیت و شدتی که از سوشا حمایت می‌کند، حامی جناب ابراهیم میرزاپور بود. آن روزها که التماس می‌کردیم تیمی با 2 مربی دروازه‌بانی، نباید دروازه‌بان اولش گوشه تیر دروازه بایستد تا مدافع میانی ضربه شروع مجدد کنار دروازه را بزند، برانکو می‌گفت از میرزاپور بهتر در دنیا نداریم!

ابراهیم میرزاپور توان بازی با پا نداشت و منتقدان 5 سال متوالی (از سال 2001 تا 2006) به برانکو می‌گفتند یا این نقیصه را برطرف کن یا دروازه‌بان اول تیم ملی را تغییر بده اما برانکو جفت پای خود را در یک کفش می‌کرد و می‌گفت میرزاپور بهترین است و اتفاقاً همین بهترین، در جام جهانی 2006 مقابل مکزیک، در دفع توپ اشتباه وحشتناکی کرد و باعث شکست تیم ملی شد.

حالا برانکو با سوشا هم همان می‌کند که با میرزاپور کرد و دور نیست روزی که همان بلا سر پرسپولیس بیاید که سر تیم ملی آمد!

نمی‌گوییم برانکو هم مثل بعضی‌ها توپ را به زمین بازیکنان بیندازد و شاگردانش را به نوبت خراب کند اما آیا بهتر نیست به موازات حمایت لفظی از سوشا مکانی، برانکو و ایگور پانادیچ که مربی گلرهای پرسپولیس است و ادعا کرده سوشا اگر در اروپا بود، می‌توانست دست کم در پاری‌سن‌ژرمن بازی کند(!) دنبال رفع نقایص این دروازه‌بان باشند؟! دروازه‌بانی که با وجود قد و قواره خوب، در گل بد خوردن تخصص دارد.

برانکو 10، 15 سال پیش در حد فاصل 2001 تا 2006 میلادی که سرمربی تیم ملی بود، با حمایت‌های افراطی، یک ابراهیم میرزاپور را سوزاند و ممنون می‌شویم اگر این بار از سوشا یک میرزاپور دوم نسازد! حمایت رأس مجموعه از زیرمجموعه خوب است اما با این حمایت‌های کلامی، ایراد هیچ دروازه‌بانی برطرف نمی‌شود. هر وقت با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین شد، با «عالی عالی» گفتن ایرادهای سوشا رفع می‌شود!