استقلالی‌های اهواز که با خریدن امتیاز فولادنوین لیگ‌برتری شدند در یک روز تیم خود را بستند و بعد از آن سیل مشکلات بود که روانه این تیم شد.

در این مطلب تمام تغییرات انجام شده در این تیم را تا به اینجای کار مرور خواهیم کرد، بخوانید:

 

* رفت‌وبرگشت کارون یعقوبی

استقلال اهواز با گذشت چند بازی از لیگ شخصی به عنوان مدیرعامل نداشت و فقط محمد ملکی به عنوان مالک باشگاه بالا سر این تیم بود تا اینکه ارسطو جهانداری مدیرعامل سابق دوباره بخش مدیریت این تیم را به عهده گرفت و بعد از مدتی برکنار شد و کارون یعقوبی که پست قبلی‌اش در باشگاه قائم مقام بود و از پستش استعفا داد و مدیرعامل شد. در اتفاق عجیبی که همین چند روز پیش رخ داد شخصی به نام فرجی که ادعا کرده بود برای باشگاه استقلال اهواز پول آورده است، چند روزی جای یعقوبی را گرفت تا اینکه مسوولان متوجه شدند پولی در کار نیست و مجددا یعقوبی روی کار آمد.

 

* بازگشت مربی اخراجی

تغییرات ایجاد شده در بحث سرمربیگری آبی‌پوشان نیز در نوع خود جالب است. سیاوش بختیاری‌زاده در ابتدای فصل کار را در دست گرفت و از آنجایی که نتوانست نتایج خوبی کسب کند، مسوولان باشگاه او را اخراج کردند و علی حنطه را روی کار آوردند که او هم نتوانست نظر مثبت مدیرعامل و مالک باشگاه را جلب کند و از طرفی آنها نیز نتوانستند خواسته‌های سرمربی را عملی کنند و بدین ترتیب حنطه توافقی جدا شد و در یک اقدام بسیار عجیب سرمربی اخراجی یعنی بختیاری‌زاده به این تیم بازگشت که البته به گفته مالک باشگاه او را نیز موقت روی کار آوردند و دارند با گزینه‌های دیگری مذاکره می‌کنند.

 

 

* ناپایداری پسران مالک

استقلال اهواز جالب‌ترین تغییرات را در بخش سرپرستی داشت یعنی در جایی که مسلم ملکی پسر محمد ملکی سرپرستی این تیم را در دست داشت و سپس برادرش محسن جای او را گرفت و بعد شخصی به نام برهمن سرپرست آبی‌ها شد و با کنار رفتن او مومنی به این تیم آمد و بعد از مومنی، یزدی نامی جایگزینش شد و مجددا برهمن به عنوان سرپرست به این تیم بازگشت و تا جایی که شنیده می‌شود در حال حاضر موسوی سرپرست استقلال اهواز است.

 

*  ترک استقلال توسط یک تیم فوتبال به اضافه یک ذخیره!

با توجه به بازیکنانی که از استقلال اهواز جدا شدند این تیم کار بسیار دشوارتری در نیم فصل دوم به نسبت نیم فصل اول دارد. غلامی، قزل، آشوبی، کریمی، اسماعیل‌نظری، حسینی، مجیدی، کلاه‌کج، ریکانی، حمیدی، سالارزاده و جعفری جزو کسانی هستند که تا به الان این تیم را ترک گفته‌اند که تعداد آنها دقیقا 12 نفر است که می‌شود یک تیم فوتبال به اضافه ذخیره آن. استقلال اهواز بیشترین تغییرات را در پست بازیکن و سایر پست‌ها در لیگ پانزدهم و همچنین تاریخ فوتبال ایران داشته است.

 

حال باید دید با توجه به شرایط اسفبار استقلال اهواز این تیم چه چاره‌ای برای نیم فصل دوم می‌اندیشد، تیمی که به طور قطع یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته اول است مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد. علاوه بر تغییراتی که در این متن به آن اشاره شد نداشتن مربی گلرها و یا پزشک در مقاطعی، معطلی بازیکنان استقلال اهواز در پارک به دلیل پاس نشدن چک‌های محل اقامتشان، در اختیار نداشتن هتل قبل از برخی بازی‌ها و نداشتن امکانات اولیه همچون زمین مناسب و غیره از دیگر مشکلات استقلال اهواز است که می‌توان برحسب آنها لقب عجیب‌و غریب‌ترین تیم را به استقلال اهواز داد.