طارمی بهترین بازیکن سال خاورمیانه نشد

سایت «ahdaaf.me» که سایتی انگلیسی زبان است و اخبار و رویدادهای چهار لیگ برتر منطقه خاورمیانه که عبارتند از لیگ‌های ایران، قطر، امارات و عربستان را پوشش می‌دهد، اقدام به معرفی بهترین مربی و برترین بازیکن سال خاورمیانه کرد. این سایت از طریق آرای کارشناسان و هواداران فوتبال اقدام به انتخاب بهترین بازیکن و برترین مربی سال کرد.

 

 

در بخش مربیان، یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن، کاسمین اولاریو سرمربی الاهلی امارات، کریستین گراس سرمربی الاهلی عربستان و زلاتکو دالیچ سرمربی العین چهار کاندیدای کسب این عنوان بودند که در نهایت کاسمین اولاریو رومانیایی که الاهلی را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند، با کسب بیشترین آرا به عنوان مربی برتر سال خاورمیانه انتخاب شد.

 

 

در بخش بازیکنان هم 16 بازیکن در ابتدا کاندیدای کسب عنوان برترین بازیکن سال خاورمیانه بودند که این فهرست در مرحله دوم به چهار کاندیدا کاهش یافت. در نهایت هم از بین چهار فوتبالیست به نام‌های مهدی طارمی از پرسپولیس ایران، عمر عبدالرحمان از الاهلی امارات، حسن الهیدوس از السد قطر و یاسر الشحرانی از الهلال عربستان، این عمر عبدالرحمان بود که این عنوان را به خود اختصاص داد.

 

 

انتخاب بهترین بازیکن و برترین مربی سال بر اساس آرای کاربران سایت «اهداف» از طریق شبکه اجتماعی «توئیتر» و ورود به صفحه شخصی این سایت در این شبکه اجتماعی صورت گرفت.