عابدزاده: این پرسپولیس حریــف ندارد

احمدرضا عابدزاده از ابتدای فصل تأکید می‌کرد پرسپولیس روزهای خوبی درپیش دارد، آن هم در روزهایی که این تیم در اوج ناکامی به ‌سر می‌برد. در همین خصوص سر صحبت را با احمدرضا بازکردیم که گفت: شیوه فوتبال پرسپولیس نشان می‌داد این تیم شرایط خوبی پیدا می‌کند. پرسپولیس به دلیل جوانی امتیاز از دست داد و به خاطر همین جوانی هم توانست بازی‌های خوبی انجام بدهد و کم‌کم وارد کورس شود. ادامه این روند می‌تواند در هفته‌های پایانی لیگ برتر معادلات را به هم بزند، یعنی اگر تیم دچار بحران یا افت نشود، یکی از مدعیان کاملاً جدی قهرمانی خواهد شد. عابدزاده ادامه داد: پرسپولیس خوب و بابرنامه حمله می‌کند و پرس از جلوی این تیم به حریف اجازه نمی‌دهد روی دروازه تیم خیمه بزند. استقلال خوزستان که در لیگ عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت، برابر قدرت هجومی پرسپولیس تسلیم شد و این بازی می‌توانست با گل‌های بیشتری به نفع سرخپوشان خاتمه یابد.این پرسپولیس هجومی حریف ندارد.

 

مربی اسبق دروازه‌بان‌های پرسپولیس و تیم ملی امید در آستانه آغاز مرحله نهایی انتخابی المپیک اظهار داشت: خواست عموم اهالی فوتبال و مردم، رفتن تیم امید به المپیک است. برای فوتبال ما خوب نیست بیش از 40 سال نتوانسته باشیم حتی یک بار به المپیک صعود کنیم. تیم امید در ماه‌های گذشته به خوبی مدیریت شده و به فعالیت پرداخته است و اگر دچار بدشانسی نشوند، پس از 4 دهه به المپیک صعود خواهیم کرد. عابدزاده همچنین از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد به فرد و تفکر جدیدی اجازه مدیریت در فوتبال داده شود و گفت: هیچ مشکل شخصی‌ای با کفاشیان نداشته و ندارم اما در سال‌های گذشته ضعف‌های بزرگ و آشکاری در فدراسیون فوتبال دیده شده که به تیم ملی ایران ضرر زده است.

 

شما ببینید معمولی‌ترین کار در همه فدراسیون‌ها امکانات اولیه برای تیم ملی است ولی ما حتی برای تهیه لباس مشکل داشته‌ایم. اگر قرار باشد همه مخارج را وزارت ورزش بدهد، پس فدراسیون را می‌خواهیم چه‌کار؟ آیا فدراسیون فوتبال نباید درآمدزایی کند؟ اگر مدیران کاربلد در رأس کار باشند، بهترین امکانات را برای تیم‌های ملی تهیه می‌کنند و آخر سال هم چند میلیارد در حساب فدراسیون دست‌نخورده به عنوان سود باقی می‌ماند ولی این فدراسیون در بازسازی چمن کمپ تیم‌های ملی عاجز مانده، حقوق کارمندان و داوران عقب می‌افتد و بازیکنان تیم ملی برای همراهی تیم ملی در مسافرت خارج از کشور گرفتاری دارند. به نظرم اگر کفاشیان می‌خواهد خدمت خوبی به فوتبال بکند، در انتخابات فدراسیون شرکت نکند.