ستار همدانی درباره ارزیابی اش از تیم تراکتورسازی بعد از حضور امیر قلعه نویی اظهار داشت: «وضع تیم خوب است. تلاش می کنیم تا روز به روز بهتر شویم و شک نکنید بعد از تعطیلات تیم تراکتورسازی متحول خواهد شد. زمانی که ما به تراکتورسازی آمدیم، اصلا نمی شد اسم آن را تیم گذاشت و تلاش کردیم شرایط را بهتر کنیم. تقریبا بعد از 4، 5 هفته توانسته ایم انسجام را به تیم برگردانیم. هنوز ایده آل ما نیست اما انشاءالله با حمایت های هیات مدیره در ادامه نتایج بهتری خواهیم گرفت.»

 

وی ادامه داد: «ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید بتوانیم در این رقابت ها از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم. تراکتورسازی تا به حال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود نکرده و بر این اساس باید همه کار انجام دهیم تا این مهم تحقق یابد. انشاءالله به آن چیزی که توانایی اش را داریم برسیم.»

 

مربی تراکتورسازی درباره تغییرات متعدد در ترکیب این تیم و زمانی که برای هماهنگی این نفرات لازم است، بیان داشت: «اینکه هماهنگی نفرات جدید کار سختی است، کاملا درست است اما باید تغییرات را انجام می دادیم تا تیم به شرایط خوب برسد. ما بازیکنان را می خواستیم که خوش و ذکاوت بالایی داشته باشند و از نظر تجربه بتوانند به تیم کمک کنند. انشاءالله در تعطیلات و بااردو و تمریناتی که خواهیم داشت، می توانیم هماهنگی نفرات را به ارمغان بیاوریم.»

 

همدانی درباره اینکه به نظر می رسد جو تبریز نسبت به قلعه نویی بهتر شده است، تاکید کرد: «قطعا اتفاقاتی که در گذشته رخ داده بود، روی ذهنیت مردم آذربایجان تاثیر گذاشته بود اما اکنون شرایط بهتر شده است. چیزی که مشخص است با وجود همه مسائل نمی توان از توانایی های فنی امیر  قلعه نویی گذشت. او مربی پرافتخاری است و تنها کسی است که می تواند تراکتورسازی را از شرایط کنونی خارج کند. خوشبختانه هواداران هم تاحدی این مساله را احساس کرده اند. البته هنوز هم برخی افراد دنبال شعار دادن و مسائل اینچنینی هستند.»

 

وی افزود: «به عقیده من کسانی که اینطور علیه مسئولان، مربیان و بازیکنان تیم شعار می دهند، هوادار تراکتورسازی نیستند چون اگر موفقیت تیمشان برای آنها اهمیت داشت، اجازه می دادند تیم در آرامش کار کند. امیر قلعه نویی مربی است که رزومه خوبی دارد و هواداران باید صبور باشند.»

 

همدانی درباره ماجرای بختیار رحمانی تاکید کرد: «بختیار یکسری اشتباهات انجام داده که باعث شده در تبریز جو بدی علیه او ایجاد شود. او با این کارها به خودش ضربه زده و اگر می توانست شرایط را مدیریت کند، هرگز اینطور نمی شد. با این وجود ما تلاش می کنیم که بتوانیم شرایط را برای بازگشت رحمانی مهیا کنیم و انشاءالله مشکلش حل می شود.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رحمانی شب قبل از بازی با استقلال با مسئولان آبی پوش مذاکره کرده، گفت: «اینطور که به ما گفتند این مذاکره انجام شده است. حتی انگار خود بختیار هم مذاکره با استقلالی ها را تایید کرده است. با این وجود باید به او کمک کنیم تا به شرایط خوب قبل برگردد.»

 

مربی تراکتورسازی در پایان افزود: «تیم ما شرایط خوبی پیدا می کند. تمام تیم هایی که امیر قلعه نویی در آنها کار کرده، برای قهرمانی جنگیده اند و در تراکتورسازی هم شرایط اینگونه خواهد بود. انشاءالله بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.»