تنها یک گام تا پوشیدن پیراهن استقلال

رسول نویدکیا از جمله بازیکنانی بود که پرویز مظلومی نامش را در صدر فهرست خریدهایش قرار داده بود تا بلکه مشکل مهره بازیساز صدرنشین لیگ را برطرف کند. در ابتدا سپاهانی ها با پیشنهاد رسمی استقلال برای جذب این بازیکن مخالفت کردند اما وقتی ایگور استیماچ آخرین سهمیه بازیکنان خارجی خود را با یک هافبک طراح بوسنیایی پر کرد و حضور آبریچیچ در جمع زردپوشان نهایی شد رسول نویدکیا هم با کم شدن شانس حضورش در ترکیب اصلی خواستار جدایی از جمع سپاهانی ها شد.

 

به این ترتیب استقلالی ها برای جذب این بازیکن امیدوارتر از قبل شدند تا جایی که شنیدیم عصر امروز و بعد از جلسه ای که نویدکیا با مدیران سپاهان خواهد داشت تا قراردادش را فسخ کند این بازیکن به عنوان دومین خرید استقلال در نیم فصل دوم معرفی می شود تا در نیم فصل دوم پیراهن آبی پوشان پایتخت را برتن کرده و دوباره پایتخت نشین شود.

 

رسول نویدکیا دو فصل پیش هم بعد از درخششی که با پیراهن نفت تهران داشت مورد توجه استقلالی ها قرار گرفته بود اما ترجیح داد به زادگاهش بازگشته و شانس خود را برای پرکردن جای خالی برادر بزرگترش در سپاهان امتحان کند، ریسکی که چندان نتیجه خوبی برای او در پی نداشت.