سرمربی تیم راه‌آهن بیش از شش بازیکن این تیم را در لیست مازاد باشگاه قرارداده است، اما تا به امروز باشگاهی برای جذب این نفرات درخواست رسمی از باشگاه راه‌آهن نداشته است. این در حالی است که مسئولان باشگاه راه‌آهن در تلاشند با این بازیکنان برای فسخ قرارداد به توافق برسند و نفرات جوانی را جایگزین این دسته از نفراتی کنند که زمان سرمربیگری فرهاد کاظمی به تیم راه‌آهن پیوستند.

* سید مهدی فاطمی، بازیکن تیم پرسپولیس که به صورت قرضی به تیم راه‌آهن پیوسته است، به احتمال زیاد به جمع سرخپوشان باز خواهد گشت. از این جهت که باشگاه راه‌آهن این بازیکن را به صورت دائم می‌خواهد، اما باشگاه پرسپولیس رضایت‌نامه این بازیکن را به صورت قرضی برای باشگاه راه‌آهن صادر کرده است. راه‌آهنی‌ها در نظر دارند بار دیگر از باشگاه پرسپولیس درخواست صدور رضایت‌نامه دائم فاطمی را داشته باشند و چنانچه پاسخ این باشگاه باز هم منفی باشد آن وقت فاطمی به جمع سرخپوشان بر می‌گردد.

* مسئولان باشگاه راه‌آهن با توجه به جذب محسن فروزان، قصد دارند با ایگور ننزیچ دروازه‌بان اهل اسلوونی خود برای فسخ قرارداد به توافق برسند و یک دروازه‌بان از تیم‌های پایه را جانشین او کنند.

* دور جدید  تمرینات تیم راه‌آهن از ساعت 14:30 عصر امروز (سه‌شنبه) در زمین اکباتان برگزار خواهد شد.