نوازی:من از عادل معذرت می خواهم

محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال  در خصوص اظهارات مهدی رحمتی در برنامه شب گذشته 90 گفت: من فکر می‌کنم این مشکلات از سوی هواداران از ابتدای فصل تا امروز با برنامه 90 وجود داشته و رحتمی هم دیشب خیلی خوب صحبت کرد و حرف هوادارارن را زد ما هم امیدوار هستیم مشکلات هواداران استقلال با برنامه 90 حل شود.

وی در خصوص اینکه فردوسی‌پور شب گذشته از او گله کرده بود و یکی از دلایل قهر تماشاگران را اظهارنظر برخی‌ها علیه برنامه 90 اعلام کرده بود گفت: من حرف بدی نزده بودم و فقط گفتم تماشاگران استقلال با برنامه 90 و فردوسی‌پور قهر هستند. حتی خودم به مهدوی‌کیا رای دادم چون او در بوندسلیگا بازی کرده و بازیکن بزرگ این مملکت محسوب می‌شود. حرف من مبنی بر قهر تماشاگران استقلال با برنامه 90 یک حرف عادی بود و هیچ بی احترامی به کسی نکردم ولی از همین جا اعلام می‌کنم اگر کسی از من دلخور شده عذرخواهی می‌کنم.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا تماشاگران این تیم با وجود صدرنشینی به ورزشگاه‌ها نمی‌آیند گفت: مشکلاتی وجود دارد که شب گذشته مهدی (رحمتی) به بخشی از آن اشاره کرد. گرانی بلیت و خیلی از مسائل دیگر هم دخیل است ولی امیدواریم این اتفاقات تمام شود و تماشاگران با برنامه 90 آشتی کنند.

نوازی در خصوص اینکه بعد از تساوی استقلال مقابل ملوان انتقاداتی از اینکه تیم مظلومی بی جهت عقب می‌کشد صورت گرفته بود گفت: هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و مظلومی همیشه قبل از بازی از بازیکنان می‌‌خواهد که زمانی که گل می‌زنیم تیم عقب نکشد. ممکن است در شرایط مسابقه عقب نشینی تیم اتفاق بیفتد ولی یادمان باشد همیشه نمی‌شود برنده شد و در انزلی هم با آن زمین و آن شرایط مساوی گرفتن خوب بود. خدا را شکر تیم ما هم خوب بازی می‌کند و ان‌شاءالله تا آخر فصل این روند ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: من از اعضای هیات مدیره می‌خواهم حالا که تیم به فینال رفته فقط حمایت کنند و خودمان برای خودمان حاشیه سازی نکنیم که در آن صورت خودزنی کرده‌ایم.