بیرانوند هنوز دروازه‌بان تیم نفت است

منصور قنبرزاده در خصوص اینکه گفته می‌شود انتقال علیرضا بیرانوند به تیم فوتبال پرسپولیس منتفی شده گفت: مذاکرات پشت درهای بسته برگزار می‌شود و هنوز هیچ چیز به صورت مثبت و یا منفی اعلام نشده است. ما حاضریم در جهت کمک به پرسپولیس قدم برداریم اما باید بپذیرید که سرمربی تیم نفت هم باید بتواند برای بیرانوند جایگزین پیدا کند.

وی ادامه داد: اصل مهم نظر سرمربی است و منصوریان هم حق را می‌گوید. به هر حال او باید برای بیرانوند یک جانشین داشته باشد. حالا اینکه بیرانوند پرسپولیسی می شود یا نه مشخص خواهد شد اما باید بگویم تا همین حالا چیزی قطعی نشده است.

قنبرزاده اظهار داشت: از نظر ما بیرانوند بازیکن تیم نفت است اما شاید 10 روز دیگر هم او پیشنهادی داشته باشد. بیرانوند با ما قرارداد دارد و کارش را می‌کند اما تا الان منصوریان نتوانسته جایگزینی برای بیرانوند پیدا کند. منصوریان فرصت خواسته بود تا بتواند جایگزینی برای بیرانوند پیدا کند اما تا الان این اتفاق نیفتاده است. منصوریان همین حالا در حال مذاکره با کمیته نقل و انتقالات است تا تکلیف این بازیکن مشخص شود. همان طور که گفتم از نظر ما بیرانوند بازیکن نفت است و من به او توصیه می‌کنم او تلفن همراهش را خاموش کرده تا چند روز به سفر برود تا مشخص شود که در نفت می‌ماند یا به پرسپولیس می‌رود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد اینکه وضعیت سید جلال حسینی، پیام صادقیان و نانگ که گفته می‌شود در آستانه جدایی از نفت هستند تصریح کرد: همه بازیکنانی که نام بردید  کارهای مذاکره برای روشن شدن وضعیت آنها در حال انجام شدن است تا روزی که فصل نقل و انتقالات وجود دارد درهای مذاکره هم باز است. اما مذاکره به منزله قطعی شدن نیست و از نظر باشگاه همه چیز تنها یک گمانه زنی است.