یک خارجی قربانی محرومیت احتمالی مکانی

پیوستن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس تقریبا منتفی است و برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در صورت محرومیت سوشا مکانی یک دروازه‌بان کروات را جایگزین وی کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعداز اینکه نتوانستند علیرضا بیرانوند را به صورت دائمی جذب کنند به گزینه‌های خارجی پیشنهاد شده به باشگاه فکر کردند اما این دروازه‌بان‌ها مورد تایید برانکو قرار نگرفتند چرا که این مربی در نظر دارد خودش برای پرسپولیس دروازه‌بان انتخاب کند.

وضعیت نهایی سوشا مکانی برای رفتن یا ماندن در پرسپولیس تا روز یکشنبه هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد و در صورتی که این دروازه‌بان برای ماندن در پرسپولیس با مشکل قضایی مواجه شود که احتمال آن هم زیاد است آن وقت برانکو گزینه مدنظرش را برای جانشینی این دروازه‌بان به تهران خواهد فرستاد.

برانکو پیش از این لوکا ماریچ را هم به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد و این مدافع رفته رفته در این تیم جا افتاد و به نظر می‌آید سرمربی کروات ترجیح می‌دهد بازیکنان خارجی تیمش هموطن یا حداقل همزبان خودش باشند.

ضمن اینکه با آمدن دروازه‌بان خارجی غیر آسیایی به پرسپولیس آن وقت یکی از بازیکنان خارجی این تیم باید قراردادش را با این باشگاه فسخ کند تا به نوعی او قربانی محرومیت احتمالی مکانی شود.