علیرضا بیرانوند  درباره منتفی شدن پیوستنش به پرسپولیس طبق گفته منصور قنبرزاده اظهار داشت: من هیچ اطلاعی ندارم ولی تا روشن شدن تکلیفم نه در تمرین نفت حاضر می شوم و نه در اردوی ترکیه حاضر خواهم شد.

وی در ادامه افزود: حالا که قرار است در نفت بمانم و قراردادم را ثبت کرده اند؛ باید 50% درصد از قراردادم را بدهند. همه بازیکنان نزدیک به 40%پولشان را گرفته اند ولی من تنها 15% دریافتی داشته ام. مسئولان باشگاه نفت زرنگی کرده اند. حالا هم باید پول من را بدهند. پولم را بدهند مشکلی برای ماندن ندارم.

دروازبان تیم ملی ایران در ادامه به ماندنش در دوراهی اشاره کرد و گفت: الان در دوراهی عجیبی هستم. نفت می خواهد به ترکیه برود و پرسپولیس هم اردویش به زودی آغاز خواهد شد و من نمی دانم باید چه کار کنم. متاسفانه بندی که بازیکن در صورت نگرفتن 50% از قراردادش تا نیم فصل می توانست از تیمش جدا شود؛ برداشته شده است و کاری نمی توانم بکنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: الان هواداران به صفحه من حمله کرده اند. به خدا من اهل بازارگرمی نیستم. اگر بودم به خاطر پرسپولیس بی خیال یک میلیارد و چهارصد میلیون نفت نمی شدم تا با 200 میلیون پرسپولیسی شوم.الان همه چیز برای من بد شده است.

دروازبان جوان تیم نفت درباره ملاقاتش با منصوریان گفت: دو روز است که هر چه تماس می گیرم علی آقا جواب نمی دهد و نتوانستم با او صحبت کنم. در شرایط بسیار بدی به سر می برم.

بیرانوند در پایان اذعان داشت: امیدوارم هر اتفاقی می افتد سریع تر رخ دهد. اصلا وضعیت مناسبی ندارم و آینده فوتبالی من در خطر افتاده است. نفتی ها می خواهند بمانم؛ 50% پولم را بدهند. در غیر این صورت تصمیم دیگری خواهم گرفت. هواداران پرسپولیس هم بدانند من مقصر نیستم و کاری از دست من ساخته نیست. خبردارم پرسپولیسی ها گفته اند؛ قنبرزاده اطلاع داده با بیرانوند تمام می کنیم و از این حرف ها. فقط برایم دعا کنید.