حسین عبدالهی پیرامون اعتراض مسئولان باشگاه استقلال به حکم محرومیت یک جلسه ای حنیف عمران زاده و عدم همراهی این تیم در دیدار حساس مقابل ذوب آهن در اصفهان که اعلام کرده اند قصد دارند از طریق علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اعتراض خود را عنوان کنند، این مهم را امکان پذیر دانست.

وی در این باره گفت: اگر هر حکمی صادر شود که در قالب مقررات آئین نامه انضباطی بوده باشد و در آن محرومیت کمتر از سه جلسه در نظر گرفته شده باشد این حکم قطعی و غیرقابل تغییر است. مگر آنکه از طرف کسی که این محرومیت را شامل شده درخواست رسیدگی ویژه صورت بگیرد.

دبیر کمیته انضباطی اضافه کرد: در چنین حالتی فرد یا باشگاه معترض باید درخواستش را به رئیس فدراسیون داده و دلایل خود را به این مقام عالیرتبه فدراسیون اعلام کنند. در صورتی که اعتراض ها مورد قبول رئیس فدراسیون قرار گیرد می تواند درخواست را به مرجعی که حکم را صادر کرده ارجاع داده و بنا بر مقررات به آن رسیدگی می شود. این همان ماده 51 آئین نامه انضباطی مبنی بر رسیدگی و نظرخواهی است.

عبدالهی در پاسخ به سوال که آیا احتمال دارد در صورت اعتراض این حکم تغییر کند گفت: اگر باشگاه استقلال این کار را انجام دهد باید حتما دلیل و مدارک جدیدی مبنی بر اینکه حنیف عمران زاده آن مطالب را علیه رئیس کمیته انضباطی عنوان نکرده ارائه دهد. گرچه مصاحبه بازیکن استقلال مقابل دوربین های تلویزیونی اظهر من الشمس است که در شبکه های مختلف تلویزیونی هم ظرف روزهای هفته گذشته پخش شد. 

دبیر کمیته انضباطی در پایان گفت: اینکه آیا حکم تغییر می کند یا نه موضوعی نیست که در حال حاضر بتوان به آن پاسخ داد اما در صورت دریافت اعتراض ویژه از سوی باشگاه استقلال حتما به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

تیم استقلال تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر باید روز سه شنبه 13 بهمن در ورزشگاه فولادشهر از ساعت 14:30 به مصاف ذوب آهن برود.